برش لیزر گالوانیزه

شرکت پارسیان لیزر

 

مجموعه صنعتی پارسیان لیزر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ واقع در شهرک صنعتی چهاردانگه استان تهران در زمینه شیت‌متال، برش لیزر و خمکاری با بهره‌گیری از تجهیزات و ماشین‌آلات روز دنیا، بر اساس استانداردهای بین‌المللی و همچنین با به کارگیری نیروی انسانی مجرب و متخصص آغاز نمود.

مجموعه صنعتی پارسیان لیزر به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت برش فلزات به وسیله دستگاه‌های برش لیزر، خط مشی خود را در جهت ارتقای صنعت کشور و افزایش سطح کیفی محصولات مرتبط قرار داده است.

برش گالوانیزه بوسیله لیزر دارای مزایایی می‌باشد که از آن جمله می‌توان به خلاقیت در طراحی، انعطاف‌پذیری و ایجاد طرح‌های پیچیده، دقت بسیار بالا، سرعت بالا، قیمت پایین، دقت یکسان در برش‌های تکراری، بالا بودن کیفیت لبه برش، داشتن کمترین ضایعات و پرتی، عدم ایجاد تغییرات در ساختار فلز، انجام برش به شکل سری، تولید هم‌زمان قطعاتی با ضخامت یکسان بصورت همزمان و حذف چند مرحله‌ای روند تولید قطعات اشاره کرد.

 

نکات مهم برش لیزر گالوانیزه

زاویه کونیک: به معنای تغییر قطر سوراخ در ضخامت برش است.
تولید پلیسه: قطعا هر چه پلیسه تولید شده بعد از برش کمتر باشد کیفیت نهایی بهتر بوده و نیاز به فرآیند ماشین‌کاری ثانویه کمتر می‌شود.
کرف (Kerf): کرف در واقع کوچک‌ترین شعاع قابل برش را مشخص می‌کند که وابسته به ضخامت ورق می‌باشد و بهتر است در طراحی لحاظ گردد. به عنوان مثال گوشه‌های بسیار تیز باید r ای حداقل معادل با کرف داشته باشد. همچنین حداقل سوراخ‌های قابل ایجاد در ورق‌های فلزی وابسته با ضخامت ورق است. بدیهی است که هر چه کرف دستگاه کمتر باشد قابلیت برش کانتورهای پیچیده‌تر و دنده‌های ریز ضخیم، بیشتر می شود.
سرعت برش: بستگی زیادی به قابلیت‌های دستگاه و توان اشعه لیزر دارد. هرچه توان دستگاه بالاتر باشد امکان بالاتر بردن سرعت برش را فراهم می‌آورد.
صافی سطح: یکی از مهم‌ترین پارامترها در برش صافی سطح و عدم اکسید شدن می‌باشد که با تلفیق تکنولوژی‌های مختلف و تنظیم صحیح و با دقت پارامترهای کنترلی همچون نوع گاز، فشار گاز، سرعت برش و تنظیم توان اشعه لیزر ایجاد می‌شود.

منبع: https://parsianlaserco.com/services/laser-cut/galvanized-laser-cutting/


می پسندم نمی پسندم

رخت خواب زیبا

 

 

 

تشک و رو تختی خوبی داشته باشید تا به سلامتی شما کمک کند. مواردی مانند تشک فوم مموری Dreamfoam Ultimate Dreams  تولید شده 
توسط کارشناسان هگان ایده خوبی است. اگر شما هرگز روی تشک مموری فوم نخوابیدید ، حال من برای شما بد است! شما باید زمان زیادی را برای خرید تشک صرف کنید ، زیرا باید بهترین آن را برای بدن خود انتخاب کنید. می بینید که تختخواب فقط برای نمای اتاق مهم نیست بلکه برای سلامتی و سلامتی شما نیز مهم است. به سختی تحت فشار قرار خواهید گرفت تا چیز دیگری به اندازه آن مهم پیدا کنید! اگر باور نمی کنید از این تشک عبور کرده و می بینید. متوقف کننده ی نمایش اگر نمایش های آشپزی خود را دوست دارید ، پس می دانید که نمایشگر آشپزخانه چیست. این یک ظرف است که توجه همه را به خود جلب می کند.

این از بقیه منو متمایز است و باعث می شود مردم "WOW!" این روی زمین چه ارتباطی با تختخواب و اتاق خواب دارد؟ ا

جازه بدهید توضیح دهم! برای من تخت یک ویترین در اتاق شما است. این تنها چیزی است که برجسته شده و توجه مردم را به خود جلب می کند.

به محض ورود به اتاق خواب ، چشمان شما به سمت تخت می رود. این اتاق کل اتاق را در کنار هم نگه داشته و برای خوب یا زیبا نبودن اتاق خواب شما بسیار مهم است.

یک تختخواب بد می تواند همه چیز را پایین بیاورد و اتاق خواب شما را وحشتناک نشان دهد. اما ، یک چیز خوب یک نمایش است و ظاهر کلی را بهبود می بخشد. مصرف فضا دلیل نهایی اهمیت بسیار زیاد تختخواب این است که فضای زیادی را اشغال می کند. تختی که با آن دارید در نهایت برای بقیه اتاق شما تصمیم می گیرد.

اگر یک اتاق کوچک و یک تخت بزرگ دارید ، پس فضای زیادی به شما نمی دهند. به همین ترتیب ، فضای کافی برای کمد لباس بزرگ یا قفسه کتاب و غیره وجود ندارد.

انتخاب تختخواب به شما کمک می کند تا برنامه ای برای اتاق خواب خود تعیین کنید. همچنین می تواند به احساس اتاق نیز کمک کند. اگر تختخواب کوچکی انتخاب کنید فضای کمتری اشغال می کند و فضای اتاق را بزرگ می کند. به همین دلیل است که انتخاب تختخواب شما باید در بالای لیست اولویت های شما باشد. همانطور که می بینید ، تختخواب مهمتر از آن است که فکرش را بکنید.
من کاملاً معتقدم که مهمترین قسمت اتاق خواب شماست. فکر می کنم وقتی تخت خود را مرتب کنید ، بقیه اتاق به زیبایی جمع می شود.
به علاوه ، بر سلامتی و توانایی شما برای داشتن یک خواب خوب شبانه نیز تأثیر می گذارد!
بنابراین ، دفعه دیگر که به فکر بازسازی اتاق خواب خود هستید ، مطمئن شوید که از تخت خواب خود غافل نیستید.



البته هدف اصلی تخت خواب این است که شما در آن بخوابید. این یکی از مواردی است که ما را از حیوانات دیگر خارج می کند. ما دوست داریم به یک اتاق دنج برویم 

و در یک تخت راحت حلقه بزنیم. تصور کنید اگر در اتاق خواب خود تخت ندارید. کجا می خوابید؟
شاید شما فقط روی زمین دراز بکشید و آنجا بخوابید. یا به جای آن ، روی مبل طبقه پایین بخوابید. شما به یک تخت نیاز دارید تا بتوانید یک خواب راحت در شب داشته باشید.




 

می پسندم نمی پسندم

خرید اسباب بازی


اسباب بازي در فرايند رشد و سرگرمي کودک نقش برجسته اي را ايفا مي نمايد. در تمام جهان توليد اسباب بازى بايد مطابق با استانداردهاي ايمني باشد اما گاه به دلايل اقتصادي اين موضوع به دست فراموشى سپرده مي شود.پس از تهيه پرسشنامه خودساخته و بررسي روايي و پايايي آن، چهار مركز بهداشتي درماني شهر تهران به صورت تصادفي انتخاب شدند و پرسشنامه هاي ذي ربط براي 340 نفر از والدين مراجعه كننده به آن مراكز تکميل شد. سپس داده هاي جمع آوري شده توسط نرم افزار SPSS مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. يافته هاي مطالعه نشان داد كه 0.6 درصد از والدين آگاهي ضعيف، 93.2 درصد آگاهي متوسط و 6.2 درصد آگاهي خوب نسبت به ايمني اسباب بازي دارند. معيارهاي خريد اسباب بازي ايمن در 0.3 درصد از والدين ضعيف، 22.4 درصد متوسط و 77.4 درصد خوب گزارش شد. ميزان آگاهي اكثر والدين در مورد انواع اسباب بازي هاي پرخطر (مانند جغجغه، اسباب بازي هاي داراي آهن ربا، اسباب بازي هاي درون تخم مرغ هاي شكلاتي و غيره) اندك بود. نتايج اين مطالعه ضرورت آموزش والدين براي افزايش آگاهي در خصوص خريد اسباب بازي هاي مناسب و ايمن را مورد تاكيد قرار مي دهد.

اسباب بازی کودکان شامل اسباب بازیهای چوبی، موزیکال، ساخت و ساز و لگو، عروسک، ماشین قطار و هواپیما، لوازم آشپزخانه، ابزارآلات پسرانه و … می باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی انواع مختلف اسباب بازی و تاثیر آن بر کودکان باید حساسیت بیشتری در انتخاب آن برای کودکان به خرج دهیم چرا که کودک در جریان بازی پرورش فكري، عاطفي و جسمي و اجتماعي مي يابد زیرا بازی راهی برای ابراز و نشان دادن احساسات است و باعث تخلیه فشار و استرس‌های عصبی کودک می‌شود.

فروشگاه اینترنتی نی نی پارسه مرجع خرید انواع اسباب بازیهای کودکان و نوزادان، لوازم آرایشی و بهداتشی مادران و لوازم غذاخوری و شیردهی می باشد.از معتبر ترین برند ها در این زمینه میتوان به Vtech, Janod, BabyFehn, Revell اشاره کرد.

 

 


می پسندم نمی پسندم

ویزای آذربایجان

آذربایجان

کشور آذربایجان در آسیا واقع شده و با 4 کشور روسیه گرجستان ارمنستان و ایران همسایه است. شرق این کشور زیبا توسط دریای خزر احاطه شده است. با سفر به این سمت از کشور شما شاهد تعداد زیادی از قو ها و فلامینگو ها و پلیکان ها خواهید بود. مناطق زیادی از شمال و غرب این کشور با رشته کوه های قفقاز احاطه شده جاییکه محل زندگی گوزن های کوچک سیاهگوش ها و خرس های قهوه ایی است. پایتخت این کشور باکو است. چون آذربایجان در محل تقاطع اروپا آسیا و خاور میانه قرار گرفته پس باکو بستر بسیاری از فرهنگ هاست. از مناطق دیدنی باکو میتوان از قلعه ی آتش. موزی ی اصلی حیدر علیف. تالار دریای خزر و غیره نام برد.  

برای دریافت ویزای آذربایجان به سایت نادیا پرواز مراجعه کنید.

همانطور ک میدانید آذربایجان یکی از اعضای سابق شوروی است. در حال حاظر این کشور ترکیبی از فرنگ ایرانی و ترکی و روسی میباشد.

آنها دقیقا مثل ایرانی ها نوشیدنی مورد علاقشان چای است.  با این تفاوت که ترجیح میدهند چای خود را در همان استکان هایی که ایرانی ها علاقمندد منتها با میزان بسیار زیادس شکر سرو کنند.

مردم این کشور به شدت علاقمند به قهوه ی عربی است اما با 1 تفاوت که در کتارش حتما باید ودکا سرو شود!

زبان رسمی کشور آذربایجان هم آذربایجانی (نزدیک به زبان ترکیه) و هم روسی است.

آنها همان صمیمیتی که تنها در خاورمیانه میتوان پیدا کرد را دارا هستند اما در نگاه اول شاید با کمی جدیت روس ها مواجه شوید!

در کل آذربایجان ترکیبی از تمامی این فرهنگ هاست اما شاید بتوان به طور جد گفت که ساختمان های متعلق به دوره ی شوروی و غذاهای عربی مشخصه ی اصلی مردم آذربایجان است.

 

ویزای آذربایجان

بسیاری از ملیت ها میتوانند از آذربایجان بدون نیاز به ویزا دیدن کنند. آن دسته از ملیت ها که نیاز به ویزا دارند میتوانند از طریق سایت ویزای آذربایجان برای دریافت e visa  اقدام کنند.

*اگر مقصد سفر شما نخجوان باشد با پاسپورت ایرانی بدون ویزا میتوانید 15 روز اقامت داشته باشید.

ویزای آذربایجان هم به صورت الکترونیک و هم به صورت لیبل (برچسب ویزا درج شده داخل پاسپورت) قابل اخذ است. ویزای الکترونیک به مراتب ساده تر و سریع تر از ویزای لیبل است درحالیکه بسیاری از مردم به دلایل مختلف نظیر تاریخچه ی سفری بالا ویزای لیبل را ترجیح میدهند.

مراحل اقدام برای ویزای الکترونیکی  توریستی آذربایجان بسیار ساده است

مدارک لازم

1-اسکن با کیفیت از صفحه ی اول پاسپورت

2-اسکن با کیفیت از عکس 3*4

*غالبا ویزای توریستی آذربایجان 4 روز کاری زمان بر است.

*ویزای لیبل دار آذربایجان 12 تا 15 روز کاری زمان بر است

مدارک لازم جهت ویزای لیبل دار

1-اصل پاسپورت

2- 1 قطعه عکس 3*4

3-رزرو بلیط رفت و برگشت

4-رزرو هتل محل اقامت در آذربایجان

 

در صورتیکه بصورت هوایی قصد سفر به آذربایجان رادارید 1 انتخلب دیگر در حوزه ی ویزا دارید و آن ویزای فرودگاهی است.

این ویزا در فرودگاه حیدرعلیف صادر میشود که صرفا پس از ارایه مدارک و قبولی آنها توسط مامور مربوطه مهر اجازه ی ورود شما به این کشور در پاسپورت شما ثبت میگردد.

*ویزای آذربایجان به طور کلی 3 ماه بازه ی ورود داشته و از زمان ورود شما به این کشور 1 ماه اجازه ی اقامت دارید.

*سفارت آذربایجان در ایران استان تهران منطقه ۳ ، پاسداران، خيابان نيستان سوم، كوچه راستوان، پلاك 16 خیابان احتشامیه قرار دارد.


می پسندم نمی پسندم

10 ابزار تعمیر موبایل که برای تعمیر تلفن همراه باید داشته باشید

ممکن است شما یک تلفن همراه برای تعمیر داشته باشید یا صد دستگاه داشته باشید. فرقی نمی کند که برای رفع آخرین سطح در اینجا باشید یا صفحه را درست کنید.

این که آیا از آیفون سامسونگ ، گوگل پیکسل ، هواوی ، آنر ، ال جی ، وان پلاس ، نوکیا یا مارک های دیگر استفاده می کنید تعمیر موبایل بدون این ابزارها یک ماده سخت است. شما به ابزار اساسی تعمیر موبایل نیاز دارید.

اگر نیاز به تعمیر موبایل دارید، به سایت امداد موبایل مراجعه کنید.

1 پیچ گوشتی Pentalobe: پیچ گوشتی 5 ستاره برای کار با پیچ های مورد پایین در تلفن های هوشمند طراحی شده است. درپوش انتهای درایور بیت مستقل از دست می چرخد. این اجازه می دهد تا چرخش کامل دسته در حالی که فشار ثابت بر روی پیچ را حفظ می کند.
2 Loca Glue Gun: Loca Gun کار شما را در هنگام استفاده از چسب برای تعمیر گوشی راحت تر و راحت تر خواهد کرد. این ابزارها برای کمک به تعمیر تکنسین در فشار سریع و روان چسب LOCA Liquid Optical Clear استفاده می شود.
3 Suction Cup Tool: این امکان را به شما می دهد تا صفحه نمایش گوشی هوشمند یا رایانه لوحی خود را با دقت و راحتی حذف کنید. دسته های قفل سریع و آزاد کننده به راحتی مکش را برای حذف صفحه نمایش تبلت و گوشی هوشمند ایجاد می کنند. ساکشن لاستیکی روی صفحه نمایش رایانه لوحی و تلفن لطیف است و باعث خراش سطح نمی شود و باعث از بین رفتن صفحه می شود.
4 Spudger Tool: این ابزار بازشو مخصوص تلفن های هوشمند و تبلت طراحی شده و به اندازه کافی سخت است تا قاب را باز کند ، اما به اندازه کافی نرم است که قاب شما را نمی شکند یا تراشه نمی کند.
5 Pry Opening Tool: ابزار بازکن صفحه نمایش می تواند اکثر تلفنهای همراه را بدون آسیب دیدگی باز کند. همچنین می توان از آن برای نواختن گیتار استفاده کرد.
6 موچین: - بنابراین پیچ کوچک را برداشته اید و آن را به داخل تلفن فرو برده است. شما می خواهید آن را برگردانید و آن را تکان دهید ، اما قطعه ای که فقط باز کنید از هم ترازی خارج می شود. از این موچین ضد الکتریسیته ساکن استفاده کنید و می توانید پیچ ​​صحیح را انتخاب کنید و آنها را در جای خود نگه دارید.
7 پیچ گوشتی: - برای یک تعمیر ، به یک پیچ گوشتی ساده و دقیق فیلیپس نیاز دارید. اگر می خواهید روی انواع الکترونیک کار کنید که نیاز به تغییر مداوم دارند ، احتمالاً نیاز به سرمایه گذاری روی این مورد دارید.
8 Battery Pry Tool: به طور خاص برای جدا کردن و تعمیر تلفن های همراه طراحی شده است. می تواند به شما کمک کند تا باتری را آسان تر و یکنواخت و بدون آسیب رساندن به آن حرکت دهید.
9 کارت پلاستیکی: این کارت ها یک قطعه نوار را در بالای قسمت بالایی لودر قرار می دهد.
10 تشک ضد استاتیک: - هنگامی که یک تلفن برای رفع آن دریافت می کنید بیش از این که صدمه بزنید ضرر می کنید. این دقیقاً همان اتفاقی است که می تواند بیفتد وقتی که شما مقداری استاتیک را تحویل می گیرید و در آخر الکترونیک را سرخ می کنید ، درصورتی که می خواهید آنتن را عوض کنید. یک تشک ضد استاتیک تهیه کنید و مطمئن باشید که از وخیم تر شدن وضعیت بعدی خود جلوگیری خواهید کرد.
قبل از اینکه تلفن و تبلت خراب را روی میز بگذارید ، حتماً تمام تجهیزات لازم را داشته باشید.


می پسندم نمی پسندم

چگونه فتوشاپ را آنلاین یاد بگیریم؟

در حالی که در بحران COVID-19 در جای خود پناه می گیرید ، چرا مهارتی را که همیشه می خواستید به آن تسلط پیدا کنید یاد نمی گیرید؟

یکی از گزینه های سازنده ، راضی کننده و حتی قابل فروش مهارت در فتوشاپ است.

اگرچه درست است که به روزرسانی های اخیر نرم افزار برجسته ویرایش تصویر Adobe شامل بسیاری از آموزش ها و کمک ها است ، اما اینها همان هدایت فرآیند یادگیری در یک کلاس ساختاریافته نیستند.

ما برای شما سایت l24 را پیشنهاد میدهیم. یک سایت فوق العاده در زمینه آموزش آنلاین فتوشاپ که بهترین آموزش های فتوشاپ را میتوانید بصورت آنلاین یاد بگیرید.

فتوشاپ یکی از پیچیده ترین برنامه هایی است که امروزه معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد.

دستیابی به فتوشاپ به شما مهارت خاصی نمی آموزد: ویرایش عکس ، طراحی تصویر با لایه ها ، بهینه سازی تصاویر وب ، تصاویر سه بعدی ، تایپوگرافی و طراحی. در هر یک از این مناطق ، فتوشاپ مجموعه ای عمیق و غنی از ابزارها را ارائه می دهد که هر یک از آنها با گزینه ها و تنظیمات بیشتر قابل اصلاح است.

بیشتر دوره های آنلاین فتوشاپ بر ویرایش و طراحی تصویر متمرکز هستند و این مهارت های قابل فروش مربوط به برنامه هستند.

اما می توانید دوره هایی را برای برنامه های بسیار خاص مانند طراحی وب یا روتوش پرتره نیز پیدا کنید. حتی اگر کل دوره را نگذرانید ، اغلب می توانید به یک درس خاص در مورد روش فتوشاپ مراجعه کنید که ذهن شما را از بین می برد.

برخی از خدمات معروف آموزش آنلاین - به عنوان مثال خان آکادمی ، مسترکلاس و کورسرا - دوره های خاص فتوشاپ را ارائه نمی دهند ، اگرچه می توانید دوره های طراحی گرافیک و عکاسی عمومی تولید شده توسط دانشگاه های معتبر را پیدا کنید.

با این وجود ، گزینه های عالی برای مسواک زدن مهارت های فتوشاپ شما کم نیستند ، همانطور که از لیست زیر پیدا خواهید کرد.

ما سفارش خدمات را از کمترین توصیه کرده ایم ، اما همه آنها دارای مزایای واقعی برای ارائه نوع مناسب دانشجو هستند.

این شرکت بیشتر به توسعه دهندگان و جوامع فناوری اطلاعات خدمات ارائه می دهد ، اما آموزش های خوبی را نیز برای طراحان خلاق ارائه می دهد. به طور معمول ، یک دوره 10 روزه آزمایشی رایگان وجود دارد که حساب های شخصی پرداختی آن 29 دلار در هر ماه است ، اما در طول بحران COVID-19 ، این شرکت معاملات ویژه ای را ارائه می دهد.

این یک سایت بسیار جذاب طراحی شده است. Pluralsight سه مسیر در فتوشاپ و بیش از 200 کلاس مرتبط با فتوشاپ ارائه می دهد. مسیرها دستکاری عکس ، فتوشاپ برای متخصصان خلاق و هنر و تصویر دیجیتال است.

Paths به کلاسهای مبتدی ، متوسط ​​و پیشرفته تقسیم می شوند و شما می توانید برای ارزیابی سطح فعلی خود ، در یک آزمون ارزیابی زمان دار شرکت کنید.

(من متعجب شدم اما خوشحال شدم که دیدم در سطح Expert تست کردم.)

این به شما امکان می دهد در کلاسهایی شرکت کنید که بر روی شکافهای مهارتهای شما تمرکز دارند. مسیر هنر و تصویر دیجیتال شامل 29 ساعت آموزش فیلم است. کلاس های ویدئویی نمونه شامل فتوشاپ برای وب است که شامل فریم وایر و بهینه سازی تصویر و مدیریت رنگی فتوشاپ CC است که شامل تئوری رنگ ، پروفیل ها و ضد نرم بودن است.

رابط و مدرسان هر دو درجه یک هستند. می توانید از دروس قبلی و بعدی پشتیبان بگیرید یا به جلو بروید ، فیلم را در حالت تمام صفحه قرار دهید و در صفحه سمت راست که دروس کلاس را نیز نشان می دهد ، یادداشت برداری کنید. می توانید یک دوره را برای استفاده آفلاین بارگیری کنید ، و فایلهای تمرینی برای بارگیری وجود دارد ، هرچند ای کاش پیوند مربوط به این موضوع برای دسترسی آسانتر در ستون های کناری درس ظاهر می شد.

اگر بیش از یک علاقه مند به دنبال مهارت های فتوشاپ هستید و واقعاً می خواهید از آنها به صورت حرفه ای استفاده کنید ، Pluralsight باید در بالای لیست گزینه های شما باشد.


می پسندم نمی پسندم