چرا یاد بگیریم چگونه یک لوگو طراحی کنیم؟

ابتدا اجازه دهید به خود یادآوری کنیم که چرا طراحی لوگو بسیار مهم است. لوگو معمولاً اولین برندی است که یک مشتری بالقوه می بیند. همچنین معمولاً این قطعه است که بیشترین تأثیر را روی ما می گذارد و طولانی ترین مدت را با ما می ماند (اگر موفق باشد). یک لوگو می تواند چیزهای زیادی در مورد یک برند به ما بگوید، از جمله (گاهی) اینکه یک برند چه کاری انجام می دهد و چه چیزی را نشان می دهد. هنگامی که مصرف کنندگان با طراحی لوگو ارتباط برقرار می کنند، اغلب تمایل دارند که زمان یا پول خود را در شرکت یا محصول سرمایه گذاری کنند.

طراحی لوگو به هیچ وجه تنها عنصر در برندسازی موفق نیست، اما یکی از مواردی است که باید از همان ابتدا به درستی انجام شود، زیرا اغلب در مرکز کل استراتژی برند قرار دارد. و در حالی که اکثر طراحان می توانند یک لوگوی مناسب و معقول ایجاد کنند، برای اجرای یک طراحی لوگویی که واقعا منحصر به فرد، جذاب و به یاد ماندنی است، به ترکیب خاصی از مهارت های طراحی، تئوری خلاقانه و کاربرد ماهرانه نیاز است. برای نمونه به انتخاب ما از بهترین لوگوها نگاه کنید.

قوانین طلایی نحوه طراحی لوگو
صدها و حتی هزاران برند برای جلب توجه ما رقابت می کنند و این بدان معناست که برندها باید خود را از نظر بصری متمایز کنند. این تمایز از طریق طراحی هویت برند به دست می آید - طیفی از عناصر که با هم کار می کنند تا تصویری متمایز از برند را در ذهن ما ایجاد کنند. طراحی هویت برند می تواند شامل همه چیز باشد، از یونیفرم، گرافیک خودرو، کارت ویزیت، بسته بندی محصول، تبلیغات بیلبورد و لیوان قهوه و سایر لوازم جانبی، تا سبک عکاسی و انتخاب فونت.

وقتی به شخصی فکر می کنید که به نوعی در زندگی شما تأثیر گذاشته است، احتمالاً می توانید تصور کنید که چگونه به نظر می رسد. همین امر در مورد برندها نیز صدق می کند. و یک لوگو به عنوان چهره یک برند عمل می کند و به مردم اجازه می دهد با آن ارتباط برقرار کنند و آن را به خاطر بسپارند. بنابراین هدف از طراحی لوگو باید ایجاد چیزی باشد که افراد به راحتی بتوانند وقتی به تجربیات خود در مورد یک محصول، شرکت یا خدمات فکر می کنند، تصور کنند.

وقتی به چیزی نگاه می کنیم، ابتدا نمی خوانیم. قبل از هر چیز دیگری شکل را می بینیم، رنگ را می بینیم، و اگر این برای جلب توجه کافی باشد، می خوانیم

دیوید ایری
وقتی به چیزی نگاه می کنیم، قبل از خواندن شکل و رنگ را می بینیم. فقط در صورتی که برای جلب توجه کافی باشد، شروع به خواندن می کنیم. کار طراحان این است که جوهره یک برند را به شکل و رنگی تقطیر کنند که به احتمال زیاد ماندگار شود. طراح زیر، دیوید ایری، 10 قانون طلایی طراحی لوگو را برای کمک به شما در انجام این کار ارائه می دهد.


می پسندم نمی پسندم

معایب استخدام رسمی

آیا شما از آن دسته جویندگان کار هستید که فکر می کنید دیگر با استخدام رسمی در سازمان های دولتی مشکلی نخواهند داشت؟ اگر پاسخ این سوال مثبت است، بهتر است نگاهی به معایب اشتغال رسمی داشته باشیم. در زیر به برخی از معایب استخدام رسمی اشاره می شود.

 

حقوق ثابت

دستمزد ثابت برای حداقل یک سال یکی از معایب استخدام رسمی است. به طور کلی حقوق و مزایای مقامات دولتی در سازمان هایی مانند صندوق بازنشستگی کشوری و آموزش و پرورش بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری خواهد بود. از سوی دیگر، روند افزایش حقوق در سازمان های دولتی ممکن است چندان مورد پسند افراد جویای کار نباشد. این به این دلیل است که افزایش حقوق معمولا در سازمان های دولتی در فواصل زمانی سالانه اتفاق می افتد. با این حال، جویندگان کار شاغل در شرکت های خصوصی ممکن است بتوانند حقوق خود را در طول سال افزایش دهند.

معمولاً کارمندان از طریق استخدام در سازمان های دولتی کمیسیون یا اضافه کاری دریافت نمی کنند. بلکه دریافت حقوق ثابت یکی از شرایط استخدام رسمی است. اما افزایش حقوق با دریافت حق ماموریت در برخی ارگان های دولتی و برخی فرصت های شغلی امکان پذیر است.

 

مزایای اشتغال ثابت

در بیشتر موارد، مزایای شرایط استخدام رسمی برای مدت طولانی یا در طول خدمت ثابت است. اما با کار در شرکت های خصوصی مختلف می توانید از مزایای شغلی زیادی بهره مند شوید. فرهنگ سازمانی و رابطه کارفرما و کارمند با پذیرفتن شرایط استخدام رسمی، ممکن است برای مدت طولانی در اداراتی خدمت کنید که از فرهنگ سازمانی و رابطه بین کارفرما و کارمند چندان راضی نباشید.

 

منظور از استخدام پیمانی چیست؟

طبق ماده 45 قانون مدیریت خدمات کشوری استخدام پیمانی برای مدت معینی در پست های سازمانی خواهد بود. استخدام امروز قراردادی نیز ممکن است یک استخدام نیمه رسمی در نظر گرفته شود. زیرا کارکنان قراردادی نیز می توانند با ادامه دریافت شرایط استخدام رسمی تغییر وضعیت داده و در شرایط استخدام رسمی به خدمت ادامه دهند. در این صورت سابقه کار قراردادی آنها نیز سابقه کار رسمی محسوب می شود. اما جهت انجام امور خدماتی در ارگان های دولتی از متقاضیان دعوت به همکاری با شرایط استخدام پیمانی می گردد. در این صورت امکان استفاده از بیمه تامین اجتماعی، حقوق و مزایا مطابق قانون کار وجود خواهد داشت.

 

تفاوت بین استخدام رسمی، قراردادی و قراردادی

اولین تفاوت بین استخدام رسمی و قراردادی، مدت زمان همکاری بین کارفرما و کارمند است. طبیعتاً در استخدام پیمانی مدت همکاری کارفرما و کارمند کمتر از استخدام رسمی خواهد بود. همچنین کارکنان می توانند تا 3 سال در مشاغل رسمی از مرخصی بدون حقوق استفاده کنند. همچنین کارمندان در صورتی که قصد ادامه تحصیل داشته باشند می توانند تا 2 سال مازاد بر زمان اعلام شده از مرخصی بدون حقوق استفاده کنند. اما در استخدام پیمانی میزان مرخصی بستگی به مدت قرارداد دارد.

همچنین مرخصی در استخدام پیمانی طبق مفاد قرارداد خواهد بود. حقوق و مزایای کارکنان قراردادی نیز طبق قانون کار محاسبه می شود. به طور کلی در استخدام رسمی یا قراردادی، کارکنان نسبت به شرایط کاری خود اطمینان بیشتری دارند. با این حال، در استخدام قراردادی، خطر بیکاری و اخراج وجود دارد.

نتیجه
در این مقاله ضمن معرفی انواع شرایط استخدامی، به این سوال نیز پاسخ دادیم که تفاوت اصلی استخدام رسمی و قراردادی چیست؟ ما دریافتیم که تفاوت‌ها در استخدام رسمی، قراردادی یا قراردادی را می‌توان به روش‌های مختلفی از جمله حقوق، مزایا و مرخصی بررسی کرد. بنابراین اگر قصد دارید در یکی از ارگان های دولتی یا شرکت های خصوصی مشغول به کار شوید، حتما به نوع قرارداد و شرایط استخدام توجه کنید.


می پسندم نمی پسندم

اخبار جام جهانی

توماس توخل شکست چلسی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید را پس از بازگشت به خانه چهارشنبه شب از استمفوردبریج به طور کامل تماشا کرد و گفت که برای گذراندن 90 دقیقه بدبختی او مقدار زیادی شکلات لازم است.

توخل همچنین صبح روز بعد با آنالیزورهایش شکست 3-1 بازی رفت را به طور کامل تماشا کرد و این فقط باعث عصبانیت بیشتر او شد.

برای اطلاع از اخبار جام جهانی، سایت تاج 90، یکی از بهترین سایت ها در این زمینه می باشد.

سرمربی چلسی که می خواهد روز شنبه در ساوتهمپتون پس از باخت 4-1 در آخرین بازی خود در لیگ برتر مقابل برنتفورد، فصل خود را به مسیر خود بازگرداند، گفت: "این احساس ادامه داشت."
نصف شب آنجا می نشینی و مقدار شکلاتی که من نیاز داشتم بسیار زیاد بود تا دوباره مسابقه را پشت سر بگذارم تا جبران کنم. شما شروع به نوشتن و نوشتن و نوشتن می کنید و متوجه می شوید که بیشتر و بیشتر می نویسید.

در یک نقطه، دکمه را فشار می دهید تا سریع به جلو بروید، آن را با سرعت دو برابر تماشا می کنید تا سریعتر بگذرد. میدونی که جای خوبی نیستی

شما باید بایستید و در آشپزخانه و اتاق نشیمن قدم بزنید و آرام باشید. تماشای آن خوب نبود.
توخل گفت: تنها نکته مهم این است که او متوجه پیشرفت های تاکتیکی خاصی شده است که می تواند انجام شود و ممکن است به چلسی در بازی برگشت این سه شنبه در برنابئو کمک کند.

با این حال، او سپس با توصیف شکست 3-1 در بازی رفت به عنوان "تقریبا غیرممکن"، شانس آنها را برای یک بازگشت ویژه در لیگ قهرمانان کم رنگ کرد.

توخل گفت: من بسیار واقع بین هستم. "خوب، دیگر قانون گل های خارج از خانه وجود ندارد - این یک چیز بسیار خوب برای ما در این بازی است. اما ما واقع بین هستیم.
ما برای پیروزی تلاش خواهیم کرد، مطمئنا. اما من با افکار به معجزه نمی روم. در فوتبال هر چیزی ممکن است، اما کار تقریبا غیرممکن است و این فقط واقع بینانه است.

اول، چلسی باید اطمینان حاصل کند که با شکست دادن ساوتهمپتون در روز شنبه، برای سوم شدن در لیگ برتر به عنوان مدعی باقی می ماند.

آنها ممکن است بدون روملو لوکاکو و حکیم زیچ باشند و هر دوی آنها پس از از دست دادن تمرینات با ضربه، با تست های آمادگی جسمانی دیرهنگام روبرو شوند. کالوم هادسون-اودوی هفته ها در حاشیه با مشکل آشیل مواجه است.


می پسندم نمی پسندم

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

اگر به دنبال یک مرکز معتبر تزریق ژل لب در تهران هستید، بهترین دکتر تزریق ژل لب و بهترین کلینیک زیبایی را به شما معرفی می کنیم.

کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران یکی از مراکز نمونه تزریق ژل لب با ارزان ترین قیمت در خدمت شماست.

برای مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید.

قبل از معرفی خدمات، خوب است در مورد تزریق ژل لب اطلاعاتی داشته باشید، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

هزینه تزریق ژل لب
هزینه و قیمت تزریق ژل لب می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، به عنوان مثال، نوع فیلری که به لب شما تزریق می شود و میزان فیلر در نظر گرفته شده برای تزریق به لب از جمله عواملی هستند که می توانند بر هزینه تزریق ژل تأثیر بگذارند. . لب ها چشمگیر هستند.

میزان و نوع ژل مورد نیاز برای تزریق مورد توجه پزشک متخصص کلینیک زیبایی ندای سلامت می باشد.

شما می توانید از طریق لینک زیر با متخصصین کلینیک زیبایی در تهران استعلام هزینه تزریق ژل لب و مشاوره لازم در این زمینه را دریافت نمایید.

استعلام هزینه تزریق ژل لب
فیلم تزریق ژل لب
برای آشنایی با نحوه تزریق ژل به لب در قسمت زیر نمونه فیلم هایی که برای یکی از مراجعین کلینیک زیبایی ندای سلامت ساخته شده را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. می توانید این مثال را مشاهده کنید تا: درباره نحوه تزریق ژل به لب بیشتر بدانید.


تزریق ژل لب مدل عروسکی
یکی از محبوب ترین مدل هایی که برای تزریق ژل لب استفاده می شود مدل عروسکی است. البته زمانی که برای انجام تزریق ژل لب به کلینیک زیبایی مراجعه می کنید، همکاران ما نمونه های مختلفی را به شما پیشنهاد می دهند و روش های مختلف تزریق ژل لب را در اختیار شما قرار می دهند. آشنا خواهند شد.

یکی از پرطرفدارترین مدل ها در بین مشتریان ما مدل عروسک می باشد که برای مطالعه مقاله تزریق ژل لب مدل روسی می توانید در ادامه مطلب این روش را مطالعه فرمایید. تزریق ژل لب مدل عروسکی به تزریق ژل به سبک روسی نیز معروف است که در مقاله ذکر شده به طور کامل در مورد استفاده از این روش توضیح داده شده است.

تزریق ژل لب مدل عروسکی

عکس تزریق ژل لب
در قسمت زیر نمونه ای از تزریق ژل لب را مشاهده می کنید که قبل و بعد از تزریق در ناحیه لب تغییر می کند.

عکس تزریق ژل لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب
پس از تزریق ژل لب باید اقدامات احتیاطی از جمله لمس نکردن بیش از حد ناحیه تزریق شده و فشار ندادن به آن را رعایت کنید.

در صورت مشاهده هرگونه تورم یا کبودی در ناحیه تزریق شده طبیعی است و می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

تا یک هفته پس از تزریق سعی کنید از استعمال دخانیات و استعمال دخانیات خودداری کنید.

و اگر تورم و کبودی محل تزریق بیش از چند روز روی درب منزل شما باقی ماند، حتماً به پزشک متخصص خود اطلاع دهید.

 

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب
قبل از تزریق ژل لب، حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنید تا نکات لازم را در این زمینه با شما در میان بگذارد و با توجه به فرم لب های خود، یک نوع فیلر مناسب برای تزریق در نظر بگیرید.

پس حتما برای تزریق ژل به لب حتما به کلینیک معتبر و شناخته شده مراجعه کنید.

اگر داروی خاصی مصرف می کنید حتما در جلسه مشاوره قبل از تزریق ژل این موضوع را به متخصص خود بگویید و اگر حساسیت پوستی خاصی دارید صادقانه با متخصص خود در میان بگذارید.

عوارض تزریق ژل لب
اگر تزریق ژل لب را در یک کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید، انجام این کار عوارض زیادی برای شما نخواهد داشت.

البته برخی عوارض طبیعی مانند مقداری تورم یا مقداری کبودی و قرمزی در محل تزریق وجود دارد که می توانید از کمپرس یخ برای انجام آنها استفاده کنید.

البته در صورت لزوم، پزشک متخصص نکات دیگری را برای رفع قرمزی و تورم محل تزریق تجویز می کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، به هیچ وجه به محل تزریق دست نزنید و به آن فشار وارد نکنید و اگر تورم در محل تزریق بیش از سه روز ادامه داشت، حتما به متخصص خود اطلاع دهید.

عوارض تزریق ژل لب
تورم بعد از تزریق ژل لب تا چند روز ادامه دارد
تورم معمولاً 2 تا 3 روز تا یک هفته بعد از تزریق ژل لب ادامه دارد که کاملا طبیعی است.

اما اگر این زمان بیشتر طول کشید، حتما باید این موضوع را به پزشک متخصص خود گزارش دهید، البته مطمئن باشید که اگر تزریق ژل لب را در یک کلینیک زیبایی معتبر انجام می دهید و قبل و بعد از تزریق، به توصیه های پزشک متخصص خود عمل می کنید. ژل لب را کاملا دنبال کنید. عوارض طبیعی تزریق ژل لب بیش از دو تا سه روز دوام نخواهد داشت.

 

http://darichesalamat.ir/


می پسندم نمی پسندم

باتری گوشی موبایل سالم چه ویژگی هایی دارد؟

اگر گوشی هوشمند داشته باشید و برای خرید لوازم جانبی مخفی به بازار یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید، با تعداد زیادی لوازم جانبی موبایل خود مواجه خواهید شد. سوالی که قصد داریم از شما بپرسیم این است که آیا گوشی شما برای ادامه کار به تمام تجهیزات جانبی موجود در بازار نیاز دارد؟ قطعا نه. تلفن همراه شما برای ادامه فعالیت خود به تمامی لوازم جانبی نیاز ندارد. به نظر شما مهم ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مهم ترین لوازم جانبی تمام گوشی های موبایل باتری موبایل است. یک گوشی برای بهترین عملکرد خود به باتری سالم نیاز دارد. آیا تا به حال به سلامت باتری گوشی خود فکر کرده اید؟ به نظر شما باتری گوشی چطور سالم است؟ یا مهمتر اینکه برای سالم نگه داشتن باتری گوشی چه کنیم؟ در ادامه قصد داریم به طور کامل به تمامی سوالات پاسخ دهیم.

عمر باتری گوشی موبایل چقدر است؟

 بر اساس گزارش رسمی وب سایت های معتبر، عمر باتری گوشی موبایل پس از 500 بار شارژ تمام می شود و برای حفظ سلامت کاربر و گوشی همراه باید به فکر خرید باتری موبایل نو باشید. اگر باتری به خوبی محافظت شود، می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد، اما گاهی اوقات اشتباهات و سهل انگاری کاربران می تواند عمر باتری گوشی موبایل را کاهش دهد.

چگونه بفهمیم باتری تلفن همراه سالم است؟

عملکرد یک تلفن همراه به طور مستقیم به سلامت باتری بستگی دارد. اگر باتری گوشی آسیب ببیند، طبیعتا گوشی نیز دچار مشکل می شود. باید باتری را بررسی کنید تا ببینید آیا باتری گوشی شما سالم است یا خیر. در ادامه به طور کامل شما را راهنمایی خواهیم کرد:

تست باتری توسط دستگاه تست باتری
سریع ترین و ایمن ترین راه برای اطمینان از سالم بودن باتری موبایلتان استفاده از تستر باتری است. اگر به دستگاه تست باتری موبایل دسترسی ندارید، می توانید به فروشنده باتری موبایل مراجعه کنید و از آنها بخواهید باتری شما را آزمایش کنند.

یک بازی سنگین با گوشی انجام دهید
یکی از راه های تشخیص سلامت باتری گوشی انجام بازی های سنگین با موبایل است. برای این کار یک باتری سنگین با گرافیک روی گوشی خود کار کنید. اگر باتری موبایل شما ایراد داشته باشد، درصد باتری شما به صورت جداگانه کاهش می یابد، اما اگر باتری شما مشکل داشته باشد، شارژ باتری به سرعت کاهش می یابد و اگر باتری خوب نباشد، گوشی بلافاصله خاموش می شود.


می پسندم نمی پسندم