عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 367
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 169
:: باردید دیروز : 225
:: بازدید هفته : 848
:: بازدید ماه : 1849
:: بازدید سال : 22567
:: بازدید کلی : 209573

RSS

Powered By
loxblog.Com

عکس بازار

معتبرترین خدمات بوش در تهران
دو شنبه 14 خرداد 1403 ساعت 15:41 | بازدید : 16 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

 

با توجه به کیفیت ساخت محصولات خانگی بوش، در اکثر موارد خرابی یا اِرورهای دستگاه با یک سرویس ساده قابل رفع می باشد. چرا که قطعات اصلی محصولات بوش، کیفیت بسیار بالایی دارند و به راحتی معیوب نمی شود. لذا تعمیرکاران لوازم خانگی بوش می بایست آشنایی کامل با تعمیرات این برند را داشته باشند تا بتوانند عیب یابی را بصورت دقیق انجام داده و از تحمیل هزینه های زیاد به شما خودداری نمایند. عیب یابی دستگاه، مهمترین بخش از فرآیند تعمیرات می باشد. چنانچه عیب یابی بصورت درست و صادقانه انجام گردد رضایت مشتریان عزیز بوش بیش از پیش خواهد شد. تعمیرکاران و سرویس کاران مراکز ما با تسلط کامل بر عیب یابی و تعمیرات بوش ، آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

عواقب استفاده نکردن طولانی مدت از ظرفشویی بوش ماشین ظرفشویی یک وسیله کاملا کاربردی است که برای هر آشپزخانه ای لازم است، اما همانقدر که این وسیله می تواند کاربردی باشد در صورت استفاده نشدن به صورت منظم امکان ایجاد دردسرهایی برای شما خواهد داشت، در این یادداشت به این موضوع بیشتر می پردازیم. آسیب دیدن ظرفشویی بوش در صورت استفاده نکردن ماشین ظرفشویی بوش از آن جمله وسایلی است که باید به صورت منظم و روزانه مورد استفاده قرار گیرد و در صورت استفاده نکردن از آن دچار مشکلاتی خواهد شد. این مسئله به قدری ضروری است که کارشناسان فنی معتقدند حتی اگر قرار نیست از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید بهتر است اجازه دهید که دست کم هفته ای یکبار به صورت خالی کار کند. پس بهتر آن است که به جای اضافه کردن ماشین ظرفشویی به عنوان یک وسیله دکوری در آشپزخانه از آن استفاده منظم داشته باشید.


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تعمیرات بوش در ایران
دو شنبه 14 خرداد 1403 ساعت 15:41 | بازدید : 8 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

کدام بخش های ماشین ظرفشویی در اثر استفاده نکردن آسیب می بیند؟ همانطور که در خدمات بوش در تهران اشاره کردیم استفاده منظم از ماشین ظرفشویی بهترین کاری است که باید انجام دهید، در صورت استفاده نکردن از آن بخش های مختلفی از ماشین ظرفشویی دچار آسیب می شوند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد: مخزن ذخیره آب معمولا مخزن ذخیره  آب ماشین ظرفشویی همیشه حدود 5 لیتر آب ذخیره شده دارند. در صورتی که این حجم آب در مدت زمان طولانی راکد باقی بماند باعث رسوب و ته نشین شدن رسوبات ظرفشویی در مخزن شده و این مسئله نیز باعث زنگ زدگی قطعات مختلف یا آسیب های شدید به برخی از قطعات می شود. به طور مثال ممکن است این رسوبات و زنگ زدگی باعث خرابی پمپ تخلیه، خرابی جت پمپ یا جامپ کردن جت پمپ شود، همچنین زنگ زدگی کابین ظرفشویی می تواند باعث سوراخ شدن این بخش شود. واکنش های شیمیایی نمک و جلادهنده می دانیم که همیشه مقداری نمک و جلادهنده در ماشین ظرفشویی وجود دارد، در صورتی که در دراز مدت این مواد شیمیایی در دستگاه بمانند واکنش های شیمیایی ایجاد شده در آنها باعث آسیب شدید به دستگاه می شود، پس جلادهنده ها و نمک هاش شستشو همان اندازه که باعث تمیزی ظروف و براق شدن آنها می شود در صورت استفاده نشدن می تواند آسیب زا و مخرب باشد. واکنش های شیمیایی این مواد باعث تسریع در زنگ زدگی و حتی ایجاد بوی بد می شود. این مسئله می تواند باعث نشتی آب و همچنین ورود آب به مخازن زیر دستگاه شده و در اکثر مواقع نیز علت جمع شدن آب در زیر ظرفشویی بدون استفاده همین مسئله است. یک نکته مهم دیگر  نیز وجود دارد که باید به آن توجه کنید، در صورتی که از نمک و جلادهنده های تقلبی و با کیفیت پایین استفاده می کنید باید منتظر خرابی های بیشتری در صورت عدم استفاده از ماشین ظرفشویی بوش باشید. گاهی حتی استفاده نکردن به مدت یک ماه از ماشین ظرفشویی می تواند باعث زنگ زدگی ماشین ظرفشویی شود. برای نگهداری از ماشین ظرفشویی بدون استفاده چه باید کرد؟ همانطور که اشاره شد، ماشین ظرفشویی بر خلاف سایر وسایل برقی در صورت استفاده شدن عمر طولانی تری خواهد داشت، حتی در کمترین حالت بهتر است که هفته ای یک یا دو باز از دستگاه ظرفشویی استفاده کنید.


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تعمیرات بوش در تهران
دو شنبه 14 خرداد 1403 ساعت 15:41 | بازدید : 10 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

 

اگر قصد دارید که مدت زمان طولانی از ماشین ظرفشویی خود استفاده نکنید بهتر است به نکاتی که در این بخش به آنها اشاره می شود توجه داشته باشید. در صورتی که این نکات را مد نظر داشته باشید می توان برای یک مدت زمان طولانی مثلا دوره ای بیش از 3 ماه یا یک سال از ماشین ظرفشویی خود استفاده نکنید. البته این مسئله تضمینی برای خرابی های به بار آمده در صورت عدم استفاده از ماشین ظرفشویی بوش نخواهد بود، اما می تواند این تخریب ها را به حداقل برساند.

تخلیه نمک و مایع جلا دهنده اولین کار برای جلوگیری از آسیب های مخرب استفاده نکردن از دستگاه ظرفشویی بوش این است که مخزن نمک و مایع جلادهنده را خالی کنید. البته باید بدانید که این کار را خودتان نمی توانید انجام دهید بلکه بهتر است در تماس با خدمات بوش در تهران، از تکنسین فنی این مجموعه بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد، یک روش ساده تر نیز وجود دارد، بهتر است دستگاه را به صورت خالی روشن کنید و اجازه دهید فرآیند شستشو انجام گیرد. به این ترتیب مخزن خالی شده و دیگر مواد شیمیایی در آن وجود نخواهد داشت. باز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی اگر قرار است که ماشین ظرفشویی را برای مدت طولانی روشن نکنید باید بعد از شستشوی کامل ماشین ظرفشویی فیلترهای آن را خارج رکده و جای آن یک دستمال در دستگاه قرار داد، همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم در صورت استفاده نکردن از ماشین ظرفشویی آب در مخزن جمع می شود، اما وجود دستمال در مخزن باعث جذب آب و جلوگیری از زنگ زدگی قطعات دستگاه می شود. شستشوی خالی بعد از مدت زمان طولانی در صورتی که مدت زمان طولانی از آخرین باری که از دستگاه استفاده کرده اید می گذرد بهتر است وقتی برای اولین بار ماشین ظرفشویی را روشن می کنید بهتر است اجازه دهید که ماشین به صورت خالی فرآیند شستشو را انجام دهد، وقتی بدون ظرف ماشین را برای فرآیند شستشو روشن می کنید اجازه نمی دهد که سنسورها فعال شده و تغییرات دمایی ناگهانی رخ دهد. همین مسئله کمک می کند که دستگاه به آرامی برای استفاده روتین و منظم آماده شود.


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مرکز تعمیرات بوش
دو شنبه 14 خرداد 1403 ساعت 15:41 | بازدید : 9 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

فناوری i-DOS در ماشینهای لباسشویی بوش از سال ۲۰۱۰ میلادی ماشینهای لباسشویی بوش، هوشمندتر از گذشته، مجهز به فناوری i-DOS، یا همان Intelligent dosing technology، شدند که مشکلات و دردسرهای چندگانه ای را یکجا حل می کند و تعمیرات بوش را کمتر میکند. تا پیش از فناوری i-DOS، تعیین میزان مایع های شوینده و نرم کننده برای هر بار شستشو در ماشین لباسشویی دردسر بزرگی بود، و البته هنوز هم برای خیلی ها این دردسرها پابرجاست. میزان مایع لباسشویی باید براساس وزن لباسهای ریخته شده در ماشین، جنس الیاف آنها و درجه چرک و کثیفی آنها تخمین زده شود. اگر خیلی هم بخواهیم این کار را درست انجام دهیم، حتما باید به دستورالعمل روی ظروف شوینده یا نرم کننده مراجعه کنیم. جالب است که بدانید از هر ۱۰ نفری که از ماشین لباسشویی استفاده می کنند، ۹ نفرشان میزان شوینده و نرم کننده ای که در مخزن می ریزند، بیشتر یا کمتر از مقدار لازم است. به زبان بسیار ساده، ۹۰ درصد افراد نمی‌توانند میزان شوینده و نرم کننده را درست پیمانه کنند. طبعا اگر شوینده کمتر از مقدار لازم باشد، لباسها درست تمیز نمی شوند و بوی نامطبوع شان هم از بین نمی رود. اگر هم بیشتر از حد لازم باشد، ممکن است لکه های شوینده روی لباسها بماند و مهمتر اینکه برای پوستهای حساس مشکل به بار آورد. بعلاوه، مصرف بیش از حد شوینده هم صرفه اقتصادی ندارد و هم برای محیط زیست بسیار مضر است.


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
بهترین خدمات بوش در تهران
دو شنبه 14 خرداد 1403 ساعت 15:41 | بازدید : 10 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

 فناوری i-DOS، که به زبان ساده می توان آن را فناوری هوشمند تعیین میزان دقیق شوینده و نرم کننده نامید، یک سیستم خودکار است که همه مشکلات فوق را حل می کند و البته در حین انجام کار، وظایفی بیش از اینها انجام می دهد. نحوه کار i-DOS کار اصلی i-DOS سنجش دقیق شرایط و تعیین مقدار بهینه شوینده و نرم کننده با دقتی در حد میلی لیتر است. اما این فناوری چه عواملی را می سنجد؟ ابزار اصلی فناوری i-DOS سنسورهایی است که از طریق آنها موارد زیر را می سنجد: ۱. وزن لباس درون مخزن لباسشویی را به دقت اندازه گیری می کند. ۲. جنس الیاف البسه موجود در مخزن لباسشویی را تشخیص می دهد. ۳. درجه چرک و کثیفی و همچنین میزان گرد و غبار موجود در بافت البسه را در مرحله اول آبگیری تعیین می کند. ۴. در مرحله آبگیری اولیه درجه سختی آب ورودی به مخزن را اندازه گیری می کند. سختی آب،‌ یا همان املاح موجود در آب از عوامل بسیار مهمی است که در هنگام تنظیم دستی نه به آن فکر می کنیم و نه اساسا امکان تشخیص یا اندازه گیری آن را داریم. جالب است که میزان سختی آب حتی در نواحی مختلف مناطق مسکونی ممکن است متفاوت و تاثیرگذار باشد. بر اساس این سنجش خدمات بوش در تهران،‌ ماشین لباسشویی بوش مجهز به فناوری i-DOS سه کار بسیار مهم انجام می‌دهد. برنامه شستشو را خودش انتخاب می کند. میزان بهینه شوینده و نرم کننده را با دقت میلی لیتر تنظیم می کند. میزان آب لازم برای شستشو را تعیین می کند. به این ترتیب، رخت و لباسها را به بهترین و بهداشتی ترین نحو و البته با کمترین درد سر و کمترین هزینه ممکن می شوید.


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
خدمات بوش در تهران
دو شنبه 14 خرداد 1403 ساعت 15:41 | بازدید : 9 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

چرا ماشین لباسشویی بوش مجهز به فناوری i-DOS یک انتخاب کاملا مطمئن و تمام عیار است؟

منبع مطالب: https://www.atlasobscura.com/users/kabalians  

اولین و ساده ترین دلیلش این است که این فناوری کار شستشو را بسیار ساده و راحت می کند. شما به هیچ وجه لازم نیست برای هر بار شستن لباس در لباسشویی بوش شوینده و نرم کننده بریزید. در این لباسشوییها دو مخزن جداگانه، یکی برای مایع شوینده و دیگری برای مایع نرم کننده، تعبیه شده که ظاهرش درست مانند لباسشوییهای دیگر است، با این تفاوت اساسی که شما باید این مخزنها را کاملا پر کنید. مخزن شوینده ۳/۱ لیتر (معادل ۱۳۰۰ سی سی) گنجایش دارد و مخزن نرم کننده نیم لیتر. به این ترتیب، i-DOS برای هر بار شستشو مقداری را که لازم دارد از این دو مخزن بر می دارد. نتیجه بسیار روشن است: شما می توانید بارها و بارها از لباسشویی استفاده کنید بدون آنکه لازم باشد شوینده یا نرم کننده در آن بریزید. حتی لازم هم نیست هر از گاهی زحمت چک کردن شوینده یا نرم کننده داخل مخزن ها را به خودتان بدهید زیرا پیش از آنکه مقدار شوینده یا نرم کننده در مخزنها ته بکشد، چراغ چشمک زن لباسشویی به شما اعلام می کند که باید به مخزن ها شوینده یا نرم کننده اضافه کنید. البته نباید فکر کنید که این فناوری آزادی عمل را از شما می گیرد. i-DOS این انعطاف را دارد که شما هرگاه لازم بدانید سفید کننده ها، شوینده های محافظ الیاف ظریف، تثبیت کننده های رنگ البسه، لکه برها، و مواردی از این قبیل را به صورت دستی به لباسها اضافه کنید. دلیل دوم انتخاب فناوری i-DOS آن است که از پوست های حساس به مواد شوینده محافظت می کند. یکی از معضلات استفاده بیش از حد از شوینده های بهداشتی ماندن آنها لا به لای الیاف پارچه و ایجاد التهاب و کهیر و سایر مشکلات در پوست های حساس است.


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تعمیرات بوش
دو شنبه 14 خرداد 1403 ساعت 15:40 | بازدید : 10 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

تعیین مقدار بهینه شوینده به این معنی است که کمترین مقدار لازم شوینده در هر بار شستشو وارد مخزن لباسها می شود و طبعا در پایان کار شوینده اضافه در بافت پارچه ها نمی ماند. با همه این اوصاف اگر حساسیت پوستی دارید، برای محکم کاری، می توانید از برنامه AllergyPlus لباسشویی بوش هم استفاده کنید.این برنامه دمای شستشو را بالا می برد و زمان آبکشی را طولانی تر می کند و به این ترتیب هیچ شوینده ای را در الیاف پارچه ها باقی نمی گذارد. اما سومین دلیل. در یک کلمه می توان گفت صرفه جویی. تصوری بسیار رایج و البته بسیار نادرست هست که استفاده از مقدار بیشتری شوینده لباسها را تمیزتر میکند. این تصور دو مشکل اساسی به بار می آورد. یکی اینکه استفاده بیش از حد از شوینده ها الیاف پارچه را خیلی سریع مستهلک و ضعیف می کند و دیگر اینکه آبکشی طولانی تری می طلبد.

https://medium.com/@rendanemastan300/خدمات-بوش-در-تهران-fffeac50d97e

انرژی. فناوری i-DOS با بهینه کردن مقدار شوینده در هر بار شستشو همه این معضلات را حل می کند. به بیان دقیق تر، لباسشویی بوش به کمک این فناوری مصرف شوینده و نرم کننده را ۳۰ درصد کاهش می دهد و در مصرف آب در هر سال ۷ هزار و ۶۲ لیتر صرفه جویی می کند. مطمئنا این نتایج هم به نفع جیب شماست و هم به نفع محیط زیست.


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
دوره‌ آموزش زبان ترکی خودآموز
پنج شنبه 3 خرداد 1403 ساعت 20:31 | بازدید : 38 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

راهنمای جامع آموزش زبان ترکی

زبان ترکی استانبولی، دروازه ورود به دنیای فرهنگ و تاریخ غنی ترکیه و همچنین فرصت‌های شغلی و تحصیلی بی‌نظیر در این کشور پهناور است. اگر شما نیز در آرزوی یادگیری این زبان زیبا و کاربردی هستید، در این راهنمای جامع همراه ما باشید تا گام به گام مسیر فتح قله‌های استانبولی را طی کنیم.

چرا زبان ترکی استانبولی؟

دلایل متعددی برای یادگیری زبان ترکی استانبولی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ارتباط با مردمی خونگرم و مهمان‌نواز: ترکیه کشوری با مردمی خونگرم و مهمان‌نواز است که دانستن زبانشان می‌تواند به شما در برقراری ارتباط صمیمانه‌تر با آنها و درک عمیق‌تر فرهنگشان کمک کند.

    فرصت‌های شغلی و تحصیلی: با توجه به روابط اقتصادی و سیاسی گسترده ایران و ترکیه، تسلط بر زبان ترکی استانبولی می‌تواند در پیدا کردن شغل مناسب و همچنین ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر این کشور نقش بسزایی داشته باشد.

    سفر راحت‌تر: دانستن زبان ترکی استانبولی به شما کمک می‌کند تا در سفر به ترکیه، از گشت و گذار و معاشرت با مردم محلی لذت بیشتری ببرید و بدون دغدغه با آنها ارتباط برقرار کنید.

    یادگیری زبانی زیبا و خوش‌آهنگ: زبان ترکی استانبولی زبانی زیبا و خوش‌آهنگ است که یادگیری آن می‌تواند لذت‌بخش و سرگرم‌کننده باشد.

گام اول: انتخاب روش مناسب

اولین قدم در مسیر یادگیری زبان ترکی استانبولی، انتخاب روش مناسب برای آموزش است. روش‌های مختلفی برای یادگیری این زبان وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    کلاس‌های حضوری: در این روش، شما با حضور در کلاس‌های آموزشی و با کمک استاد به یادگیری زبان ترکی می‌پردازید.

    دوره‌های آنلاین: دوره‌ آموزش زبان ترکی استانبولی سفر هلپر به شما امکان می‌دهند تا در هر زمان و مکانی که هستید به آموزش این زبان بپردازید.

    خودآموزی: شما می‌توانید با استفاده از کتاب‌ها، منابع آموزشی آنلاین و سایر ابزارهای کمک‌آموزشی به صورت خودآموز زبان ترکی را یاد بگیرید.

انتخاب روش مناسب به عوامل مختلفی مانند سبک یادگیری شما، ميزان تسلطتان بر زبان انگلیسی، زمان و هزینه در اختیارتان بستگی دارد.

گام دوم: انتخاب منابع آموزشی

پس از انتخاب روش مناسب، نوبت به انتخاب منابع آموزشی می‌رسد. منابع آموزشی متنوعی برای زبان ترکی استانبولی در دسترس است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    کتاب‌های آموزشی: کتاب‌های آموزشی زبان ترکی استانبولی در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته موجود هستند.

    منابع آنلاین: وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آموزشی متعددی وجود دارند که به شما در یادگیری زبان ترکی استانبولی به صورت آنلاین کمک می‌کنند.

    کانال‌های یوتیوب: در یوتیوب کانال‌های آموزشی متعددی وجود دارد که به آموزش زبان ترکی استانبولی به صورت ویدیویی می‌پردازند.

در انتخاب منابع آموزشی به سطح دانش زبانی خود، اهداف آموزشی و همچنین سبک یادگیریتان توجه کنید.

گام سوم: تمرین و ممارست

یادگیری زبان بدون تمرین و ممارست امکان‌پذیر نیست. برای یادگیری زبان ترکی استانبولی، باید به طور مرتب تمرین کنید تا مطالب آموخته شده را در حافظه بلندمدت خود تثبیت کنید.

برخی از روش‌های تمرین و ممارست عبارتند از:

    صحبت کردن با افراد بومی: اگر امکان صحبت با افراد بومی زبان ترکی را دارید، از این فرصت برای تمرین مکالمه خود استفاده کنید.

    گوش دادن به موسیقی و فیلم‌های ترکی: گوش دادن به موسیقی و فیلم‌های ترکی به شما کمک می‌کند تا با لحن و آهنگ زبان آشنا شوید و دایره لغات خود را گسترش دهید.

    خواندن کتاب‌ها و مقالات به زبان ترکی: خواندن کتاب‌ها و مقالات به زبان ترکی به شما کمک می‌کند تا مهارت خواندن و درک مطلب خود را تقویت کنید.

    تمرین با دوره آموزش زبان ترکی استانبولی و یافتن نقاط ضعف خود.

    نوشتن به زبان ترکی: نوشتن به زبان ترکی به شما کمک می‌کند تا مهارت نوشتاری خود را تقویت کنید و دایره لغات خود را گسترش دهید.

 


|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10