خرید باتری اچ تی سی

با امگا باتری مطمئن هستید که شارژر و باتری اصلی و با کیفیت را تهیه می کنید. آن هم با ضمانت تعویض و بازگشت وجه!

سایت تخصصی فروش اینترنتی امگا باتری از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش باتری و شارژر موبایل آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

 در قسمت اتری ها با توجه به برند موبایل می توانید اطلاعاتی نظیر ویژگی های باتری مورد نظر و دیگر اطلاعات مربوطه را بدست آورید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا:

1.     قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

2.     بعد از ارسال کالادر صورت انصراف از خرید بعد از ارسال کالا، 15 درصد از مبلغی که باید به مشتری عودت داده شود، به عنوان ضرر و زیان از مبلغ کل کم میشود.

 

ساعات کاری و مراجعه حضوری فروشگاه امگا باتری:

 شنبه تا پنجشنبه 9 الی 17

ادرس:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

شیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

تلفن تماس: 09179252778 ، 09129381843

تماس با امگا باتری

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با امگا باتری، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.  

رسیدگی به انتقادها:

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از امگا باتری دارید؛ برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس omegabattery.shop@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

آدرس دفتر تهران:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

آدرس دفتر شیراز:

شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

 

 


می پسندم نمی پسندم

خرید شارژر شیائومی

بابافون بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که بابافون از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد.

در بابافون محصولاتی از قبیل لوازم جانبی موبایل مخصوص انواع برند ها، باتری موبایل و دوربین موبایل به فروش می رسد.

روش های ارسال کالا  : 

  • ارسال از طریق پیک موتوری ( ویژه ی شهر شیراز )

ارسال سفارشات برای همشهری های عزیز در شهر شیراز همه روزه به جز روزهای تعطیل در ساعت کاری فروشگاه از طریق الو پیک، اسنپ باکس، و یا پیک موتوری انجام میگیرد . هزینه ارسال با توجه به مسافت و تعرفه پیک توسط خریدار بعد از تحویل کالا پرداخت میگردد .

  • ارسال از طریق  پست پیشتاز ( ویژه ی سراسر کشور ) :

ارسال سفارشات برای سراسر کشور روزانه با پست پیشتاز انجام میگیرد. هزینه ی ارسال تا سقف خرید ۲۵۰۰۰۰ تومان برعهده ی خریدار و مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان میباشد که هنگام ثبت سفارش پرداخت میگردد . ارسال سفارشات بالای ۲۵۰۰۰ تومان رایگان است .

ارسال سفارشات ثبت شده تا قبل از ساعت ۱۳ روزانه انجام میشود و سفارشات ثبت شده بعد از این ساعت روز بعد ارسال میگردد. فروشگاه نهایت تلاش خود را به کار میگیرد تا در کمترین زمان درخواست های شما کاربران عزیز را پاسخگو باشد . پس با آرامش و صبوری منتطر بمانید .

در صورتی که هر سوالی در مورد نحوه خدمات ما داشتید و یا نیاز به ثبت شکایات در مورد شیوه خدمات دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و ما در اسرع وقت موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

شیراز، خیابان داریوش، مرکز تجاری شهر، فاز ۱، طبقه همکف، پلاک B43، فروشگاه بابافون

کد پستی: ۷۱۳۵۹۶۸۱۳۹

۰۹۰۳۲۰۵۵۰۰۲

۰۷۱۳۲۳۴۹۳۹۲

۰۹۰۱۲۹۸۰۲۵۷ پاسخگویی و مشاوره ابزار تعمیرات

 

Babaphone.ir@gmail.com

 

منبع: https://babaphone.ir/

 

می پسندم نمی پسندم

خرید مولتی متر موبایل

 

سایت تخصصی فروش اینترنتی امگا ابزار از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش ابزار عمیرات موبایل و تبلت آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا:

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی امگا ابزار، سایت omegaabzar.com به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

1.     فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی امگا ابزار درج نموده است.

2.     فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.

3.     ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است.

4.     مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی امگا ابزار درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست های معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.

5.     در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هر یک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نمایند.

6.     خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

7.     خریدار موظف است در حالت پرداخت در محل، مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.


می پسندم نمی پسندم

خرید عطر مردانه

ماندگاری بستگی به چند موضوع از جمله پوست بدن افراد هر چقدر پوست چرب تری داشته باشیم ماندگاری بالاتری دارند.

الیاف لباس هایی که استفاده میکنیم هر چقدر از الیاف نخی بیشتر استفاده شده باشد حتما ماندگاری بر روی این نوع لباس ها بیشتر می باشد.

برای خرید بهترین عطر و ادکلن های خاص به سایت https://khoshara.com/ مراجعه کنید.

یکی دیگر از مقوله های مهم در بحث ماندگاری آب و هوا می باشد که هر چقدر خشک و سردتر باشد ماندگاری در آن محیط بهت می باشد.

بحث ماندگاری بسیار پیچیده می باشد به دلیل اینکه استفاده از شیشه های صد در صد اورجینال و پر کردن شیشه با اسانس های دست ریز که در این مورد چون شیشه صد در صد اورجینال است پس به سختی می توان از روی شیشه متوجه فیک بودن کالا شد به دلیل دست ریز بودن اسانس هم از ماندگاری بسیار بالاتری برخوردار می باشد حتی در مواردی به دلیل اسانس های 60 درصدی ماندگاری ادکلن به چندین روز هم می رسد.

نکته قابل تامل این است که شیشه های اورجینال توسط فروشنده ها از افراد عادی خریداری می شوند.

پرسش دیگری که مطرح می شود این است که آیا لیبل اصالت کالا توسط وزارت بهداشت دلیل بر اصل بودن کالا است که میتوان در 60 درصد موارد به داشتن لیبل اکتفا کرد که البته برخی موارد خود لیبل هم فیک است و از لحاظ اعتبار جای سوال دارد.

علاوه بر چند مقوله بحث برانگیز که به تفضیل درباره آن صحبت شد و بیشتر مباحث در همین حوزه بود فروشگاه خوش آرا در نظر دارد چند نکته را در مورد کالا هست و همیشه از همین روش برای تشخیص استفاده می شده را به صورت مختصر و مفید جهت آگاهی توضیح دهد:

بسته بندی و کارتن ادکلن:

چگونه از بسته بندی ادکلن متوجه کپی یا اورجینال بودن کالا بشویم سوالی هست که شاید موقع خرید برای اغلب ماها پیش آمده، معمولا کمپانی های معتبر بعد از چندین سال تغییرات خیلی کمی در برخی کالاها بوجود می آورند که معمولا همان تغییر بعد از گذشت مدتی جزیی از کالا شده و محسوس می شوند.

بسته بندی محصولات یک برند از یک قانون و قاعده خاصی پیروی میکنند به عنوان مثال کیفیت سلفون که به دور کالا پیچیده شده از یک کیفیت ثابتی برخوردار می باشد که به سادگی با لمس ساده قابل تشخیص است.

جنس کارتن که در طول سالیان به یک صورت است و همچنین کیفیت در رنگ کارتن به راحتی قابل تشخیص است.

نوشته های محصول از لحاظ خوانایی باید به صورت کاملا واضح باشد و فونت نوشته برند در کل محصولات به یک صورت نوشته شده باشد.

موارد بالا فقط به صورت تجربی بدست آمده پس نیاز به دیدن و لمس کردن چند کالا از همان برند می باشد در غیر این صورت به سختی قابل تشخیص است.

پیکر بندی شیشه و مواد تشکیل دهنده:

شیشه های برند های معتبر از وضوح بسیار بالایی برخوردار می باشد که با دیدن چند شیشه از چند برند معتبر کاملا می توان کیفیت شیشه ها را تشخیص داد.

شیشه های ادکلن های اصلی شفاف هستند و بدون هیچ گونه گوشه هایی که تراشیدگی را مشخص کند و همچنین بدون حباب هستند و بدون ناهمواری هستند.

 

نوشته های روی شیشه ی ادکلن اصلی با کارتن باید دقیقا مثل هم باشد، یکی از راههای تشخیص که می تواند کمی در تشخیص به ما کمک کند بچ کدی هست که روی کارتن و شیشه باید مثل هم باشد.


می پسندم نمی پسندم

هزینه های جزیزه قشم گردی

قشم کف دستاتونه...

می‌خواید کجا بمونید؟ چی میل دارید؟ کجا می خواید برید؟ گم شدید؟ از ما بپرسید...

تاریخ جزیره قشم

نام‌های قدیمی این جزیره، “ابرکاوان” ، “کِشم” و “لافت” بوده. اسم “ابرکاوان” قدمت خیلی زیادی داره و به دوره‌ی ساسانیان برمی‌گرده. واژه‌ی “کاوان” در زبان پارسی میانه به معنی “از تبار کاوه” است و در منابع پیدا شده، کاوه اسم یک شخص خاص بوده و اسم جزیره رو از روی اسم اون برداشته‌ن. این اسم تا این زمان هم باقی مونده و الان اسم یکی از روستاهای قسمت شمالی جزیره قشمه و به صورت درگهان تلفظ می‌شه.

برای کسب اطلاعات به سایت https://qeshmgardi.com/ مراجعه کنید.

در  سال ۲۳ قمری، و در آغاز پیدایش اسلام، فرمان‌دار عرب بحرین و عمان، سپاهی رو برای تسخیر ابرکاوان آماده کرد. مرزبان کرمان در اون‌جا با استحکامات و نیروهای کمی که داشت سعی کرد مقابل اونا بایسته، اما توسط اعراب کشته شد.  و بعد از اون بود که مسلمانان به سوی جنوب ایران هجوم بردند.

ابرکاوان یا همون قشم، در اوایل تمدن اسلامی، یه شهر آباد و پررونق بوده، با روستاهایی پر از کشتزارهای پربار و نخلستان‌. در اون زمان‌ها ابرکاوان یه مرکز فعال دریانوردی و تجاری و یک منبع آب شیرین برای کشتی‌ها بوده. اما وضع برای همیشه به این خوبی باقی نمونده، به طوری که در عصر یاقوت حموی (جغرافی‌دان و تاریخ‌نویس مشهور قرن هفتم هجری قمری) جزیره ابرکاوان شکوه گذشته‌ی خودش رو کاملا از دست داده بوده، در حدی که هیچ‌کس نتونسته بود به یاقوت حموی در پیدا کردن و ثبت جایگاه و موقعیت درست و دقیق جزیره کمک کنه.

موقعیت جغرافیایی جزیره قشم

 

جزیره قشم از شمال به شهر بندرعباس، مرکز بخش خمیر و قسمتی از شهرستان بندرلنگه، از شمال‌شرقی به جزیره هرمز ، از شرق به جزیره لارک، از جنوب به جزیره هنگام و از جنوب‌غربی به جزیره های تنب بزرگ و  تنب کوچک و ابوموسی محدود می‌شه. نزدیک‌ترین بندر کشور به جزیره قشم، بندرعباسهفاصله‌ی بندرعباس تا محل سربندر قشم حدود ۲۰ کیلومتره (۵۰ دقیقه با شناورهای مسافری).  از طرفی، نزدیک‌ترین فاصله‌ی این جزیره به ساحل اصلی کشور، خطیه که دماغه‌ی شمالی جزیره، در محل بندر لافت رو به بندر پل، در شهرستان خمیر وصل می‌کنه (۲۰ دقیقه با لندینگ کرافت‌های خودرو بر). این فاصله حدود ۱۸۰۰ متره و قراره در آینده محل احداث پل خلیج فارس باشه. نقشه گوگل قشم به شکل زیره (زوم کنید تا جزئیات بیشتر مشخص بشه):


می پسندم نمی پسندم

خرید باتری موبایل سامسونگ

 

فروشگاه آنلاین فونی شاپ، تخصصی ترین وکامل ترین فروشگاه لوازم جانبی اصل موبایل و تبلت است و با این هدف طراحی شده که تمام کاربران گوشی و تبلت از سراسر کشور، امکان خرید محصولات اورجینال با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت را داشته باشند. 

شما می توانید با جستجو در محصولات یا با مراجعه به دسته بندی موجود در وب سایت فونی شاپ، انواع لوازم جانبی را در کمتر از چند دقیقه سفارش دهید.

فروشگاه آنلاین https://fonishop.com/ انواع باتریهای اصل موبایل، تبلت و اسمارت واچ را با تضمین ۱۰۰% اصل بودن باتری همراه با گارانتی ۶ ماهه به فروش می‌رساند.

 ما سعی کرده ایم تنوع باتری های موجود در فروشگاه آنلاین را به حدی بالا ببریم که همه کاربرانی که اسمارت فون هایی از برندهای مختلف مثل اپل، سامسونگ، سونی، شیائومی، اچ تی سی و غیره در اختیار دارند بتوانند از سراسر کشور در کوتاهترین زمان ممکن باتری اصل موبایل و تبلت خود را سفارش دهند.

شما می توانید با جستجو در محصولات یا با مراجعه به دسته بندی موجود در وب سایت فونی شاپ، باتری اصل هماهنگ با مدل گوشی و تبلت خود را در کمتر از چند دقیقه سفارش دهید.

 فروشگاه آنلاین فونی شاپ با هدف تامین تمام انواع باتری های اصل موبایل و تبلت راه اندازی شده است تا کاربران از سراسر کشور امکان تعویض باتری اصل مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت داشته باشند و دیگر نگران خرید کالای بی کیفیت و باتری تقلبی از فروشگاههای نامعتبر نباشند.

 

برای خرید از فروشگاه آنلاین فونی شاپ تفاوتی نمی کند که نیاز به چه نوع باطری، از کدام برند و با چه ظرفیتی دارید؛ ما طیف گسترده‌ای از باتری های اصل موبایل و تبلت را برای خرید در اختیار شما قرار داده ایم.

 با سفارش باتری اصل موبایل و تبلت از فونی شاپ، از خدمات پس از فروش شامل گارانتی ۶ ماهه، مشاوره خرید و تعویض باتری، ارسال در کمتر از ۳ روز کاری، یک هفته مهلت تست و برگشت محصول بی قید و شرط در صورت عدم رضایت بهره‌مند شوید.


می پسندم نمی پسندم

خرید تاب ننو

تاب اسپورت انیل:

تاب‌ اسپرت آنیل قابل استفاده همزمان برای دختر و پسر بچه شما است. طراحی پارچه این تاب‌ها به گونه‌ای است که هر دو جنس می‌توانند از این نوع تاب‌ها استفاده نمایند.

 اگر می‌خواهید کادو یک تاب ایمن برای نوزاد فامیل یا آشنای خود هدیه دهید، این محصول اسپرت بهترین انتخاب خواهد بود.

 همچنین اگر تاب بچه در فضایی برای استفاده همزمان چند کودک نصب شده پس این محصول برای شما بهترین خواهد بود.

 تمامی تاب‌‌های آنیل دارای ویژگی‌های یکسان است و تنها تفاوت در طراحی پارچه آن‌ها است که تاب‌ها را به سه دسته تاب دخترانه، تاب پسرانه و تاب اسپرت تقسیم کرده است.

 بازی کودک در شرایط کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تاب بازی آنیل باعث تخلیه هیجانات و کنترل تحرک کودک شما در این شرایط خواهد شد.

قیمت تاب بچه اگر به دنبال خرید تاب کودک هستید معیار قیمت تاب برای شما حتما اهمیت خواهد داشت. با یک جستجوی ساده در گوگل قیمت تاب را پیدا خواهید کرد.

 این اسباب بازی دارای انواع مختلف پلاستیکی، تاب موزیکال یا سایر تاب‌ خانگی است. انواع تاب‌ بازی کودک پس از خرید قابل تغییر رنگ نیست.

اگر رنگ وسیله بازی خود را نمی‌پسندید می‌توانید طرح پارچه جدید بر روی آن بدوزید. همچنین قابلیت شستشوی این تاب سلامت فرزندانمان را حفظ خواهد کرد.

 نحوه نصب تاب نیز به سادگی از بارفیکس یا سقف انجام می‌شود. مهمترین معیار خرید تاب بچه، ویژگی‌ها و قابلیت استفاده برای سنین مختلف است.

 بیشتر افراد به دنبال قیمت تاب کودک موزیکال بدون توجه به راحتی و میزان استفاده بچه در تاب هستند.

 اگر چه بر اساس بررسی صورت گرفته تاب، بهترین اسباب بازی برای نوزاد و کودک تا ۴ ساله است. اما بهتر است شما بعد از انتخاب صحیح اسباب بازی به قیمت مناسب آن توجه کنید.

اگر چه تاب فلزی یا تاب پلاستیکی برای پدر و مادرها حس نوستالژیک دارند اما دیگه داستان صندلی های سفت این وسیله بازی یک جایی باید تموم می‌شد.

ما در طراحی تاب کودک به الگوی بدن بچه توجه کردیم و با تلفیق آن با ننو تاب ننو جدیدی را تولید ساخته‌ایم.


می پسندم نمی پسندم

نحوه نصب تاب کودک تاب نی نی آنیل

تاب کودک باید به صورت کاملا مطمئن و محکم نصب شود. انتخاب یک محل مناسب بسته به محل منزل یا فضای باز متغیر است.

درتاب های معمولی کودک هنگام تاب بازی ممکن است حرکاتی انجام دهد که باعث واژگون شدن وی شود. تاب کودک آنیل به گونه ای طراحی شده است که حرکات بچه در تاب کنترل خواهد شد.

اگر هنوز تاب کودک را خریداری نکرده اید حتما نکات مهم قبل خرید تاب کودک را مطالعه کنید. آیا نصب تاب دخترانه با تاب پسرانه یا اسپرت تفاوت دارد؟ کودک و بازی دو مقوله جدایی ناپذیر است.

اگر پسربچه شیطونی دارید یا دخترخانم بازیگوشی دارید اصلا نگران نباشید. بچه ها حق بازی کردن دارند.

به خصوص که بازی کودک در شرایط کرونا سخت تر شده و فرزندان ما نمی توانند در پارک بازی کنند.

تاب بازی کودک باعث تخلیه هیجانات و کاهش حرکات خطرناک بچه در طی روز خواهد شد. لازم است بدانید نی نی تاب آنیل تمامی محصولات خود را با یک کیفیت تولید می کند.

تنها تفاوت تاب ها طرح و رنگ پارچه ها است. پس نصب تاب دخترانه،تاب پسرانه یا تاب اسپرت تفاوتی با هم ندارد.

چگونه تاب کودک را نصب کنیم؟ حالا که اتصال انواع تاب آنیل حتی پرفروشترین تاب کودک با هم فرق ندارد میخواهیم نحوه نصب را به صورت کامل توضیح دهیم.

لازم است بدانیم که تاب خانگی یا بر روی بارفیکس وصل می شود یا از سقف آویزان می گردد.

نحوه نصب تاب بارفیکسی یک بارفیکس خریداری کنید که توانایی تحمل وزن ۵۰ کیلوگرم را داشته‌ باشد.

بارفیکس را به گونه ای نصب نمایید تا به هیچ عنوان لیز نخورد. تاب آنیل از 8 رشته طناب دولا دارد می‌تونید این طناب را به دوربارفیکس گره بزنید.

هچنین برخی از مشتریان ما دوحلقه به بارفیکس خود وصل کرده اند. با این روش تاب با دو حلقه s به راحتی بر روی بارفیکس سوار شده است.

نحوه نصب تاب راحتی یا ننو تاب راحتی یا تاب ریلکسی میان دو ستون نصب می شود. به طور مثال تاب میان دو درخت آویزان شده و فرد درون پارچه استراح می کند.

تاب ننو آنیل نیاز به دوستون برای نصب ندارد. همان گونه که در بالا توضیح داده شد نصب تاب به یک شکل است.

این اسباب بازی تمام ویژگی تاب ریلکسی را دارد و آرامش یک خواب راحت کودک را فراهم خواهد کرد.

منبع: https://ninitabaneel.com/


می پسندم نمی پسندم

خرید کابل شارژ آیفون IPHONE اورجینال در مای فون

ویژگی‌های بارز کابل شارژ آیفون (Original iPhone Charging cable) ارائه شده توسط مای فون، اصل بودن و داشتن تاییدیه‌ی اپل است.

این نکته از این جهت مهم است که در بازار تعداد بیشماری کابل غیراصل و بی کیفیت وجود دارد

که پس از کمی استفاده، جنس نامرغوب خود را نشان می‌دهند و کاربر را هنگام شارژ مجدد گوشی یا دیوایس خود دچار دردسر می‌کنند.

با در نظر گرفتن برچسب قیمتی مناسب این محصول می‌توان مدعی شد سرمایه‌گذاری بر روی یک کابل شناسنامه‌دار و اصل توجیه مناسبی دارد.

کابل شارژ آیفون ارائه شده توسط اپل ۱ متر بوده و این کابل نیز از همین طول بهره می‌برد.

کیفیت مواد بکار رفته در این کابل به نحوی است که با لمس آن همان احساس اصل بودن همیشگی را به کاربر منتقل می‌کند و موجب اطمینان خاطر وی می‌شود؛ یعنی پلاستیک مقاوم و اتصالات به کابل کاملا فیکس شده‌اند.

شما با این کابل می‌توانید آیفون خود را درست به شکلی که با کابل اورجینال کارخانه شارژ می‌کنید، شارژ مجدد کنید.

مشخصات:

جریان: ۲٫۴آمپر طول: ۱متر قطر: ۱ میلی متر گارانتی: ۷ روز گارانتی تعویض مای فون   قابلیت شارژ (charge) و دیتا (Sync) سازگار با انواع مدل های: iPhone X / 8 Plus / 8 / 7 Plus / 7 / 6s Plus / 6s / 6 Plus / 6 / 5s / 5c / 5 / iPad Pro / iPad Air / Air 2 / iPad mini / mini 2 / mini 4 / iPad 4th   gen / iPod Touch 5th gen / iPod nano 7th gen

مزایا:

دارای روکش TPE مغزی TC مناسب برای تمام مدل‌های گوشی آیفون از ۴ تا X   کابل شارژ آیفون

نکاتی برای انجام یک شارژ مناسب و نگه‌داری از لوازم شارژ آیفون:

۱- هر از گاهی داخل سوکت شارژ آیفون خود را بررسی کنید و با شی نوک تیز که به اجزای داخلی گوشی شما آسیب جدی وارد نمی‌کند، گرد و غبار داخل سوکت شارژ را خالی نمایید. ۲- همیشه با احتیاط سیم شارژ را به درگاه شارژ متصل کنید و چشم بسته کابل را به گوشی وصل نکنید. ۳- هنگام جدا کردن کابل از گوشی، با بی بی‌ملاحظگی و بی احتیاطی آن را جدا نکنید. ۴- گوشی را در شرایطی مناسب شارژ کنید و از معلق نگه داشتن آن بین زمین و هوا هنگام شارژ خودداری نمایید. ۵- هنگامی که متوجه تغییر در رفتار شارژ گوشی شدید و مجبور شدید دستکاری‌هایی در کابل شارژر و سوکت اعمال نمایید، زنگ خطر به صدا در آمده است. از طولانی کردن این پروسه خودداری کنید و سریعاً برای رفع مشکل به یک تعمیرکار مطمئن مراجعه کنید.

 

می پسندم نمی پسندم

تمامی لوازم موبایل خود را از امداد موبایل خرید کنید

سایت تخصصی فروش اینترنتی امداد موبایل از سال 1397 فعالیت خود را در حوزه فروش قطعات موبایل و تکنولوژی آغاز کرد و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تا کنون بوده است.

 در قسمت “باتری ها” با توجه به برند موبایل می توانید اطلاعاتی نظیر ویژگی های باتری مورد نظر و دیگر اطلاعات مربوطه را بدست آورید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

 

در بخش تاچ ال سی دی هم میتوانید با جستجوی برند گوشی مورد نظر از ویژگیها و خصوصیات آن و حتی آموزش تصویری تعویض آنها بهره ببرید.

درباره بخش آموزش و تعمیرات

در سایت امداد موبایل سعی کردیم به صورت تخصصی به آموزش تصویری تعویض انواع ال سی دی و باتری بپردازیم.

همچنین مطالبی از قبیل معرفی موبایل، تبلت، معرفی بازی و نرم افزارهای پرمخاطب، آموزش های مفید و کاربردی و … در بخش خبرها و تازه های سایت ارائه می شود.

سیستم توزیع کالا و خدمات مشتریان امدادموبایل با به‌ کارگیری زیرساختهای استاندارد بین‌المللی تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع کلیه کالا های سفارشی است که در آن مجموعه‌ای از محصولات برتر برندهای بین المللی انتخاب و گردآوری شده است.

تا شما با صرف کمترین زمان و انرژی آنها را ببینید، مقایسه کنید و در نهایت با اطمینان خاطر از اصالت کالاها، خریدی لذت بخش و متفاوت داشته باشید.ضمنا یادآور میشویم که کلیه محصولات ما دارای گارانتی می باشند.

روش های ارسال کالای امداد موبایل:

سرعت خرید را لمس کنید

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

امداد موبایل با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است.

شیراز و تهران:

سفارش‌ها در شهر های شیراز و تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و مشتریان عزیز شیرازی و تهرانی امکان تحویل اجناس را به وسیله پیک موتوری خواهند داشت.

سایر شهرها

امکان تحویل سفارش‌هایی که تا ساعت 12 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، 3-5 روز بعد وجود دارد.

سفارش‌هایی که بعد از ساعت 12 و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.


می پسندم نمی پسندم

مزایای چت روم فارسی احساس چت چیست ؟

برای دسترسی به این محیط ها شما می توانید در سایت های مختلف که چت روم دارند عضو شوید و به راحتی به محیط آن دسترسی پیدا کنید. این سایت ها معمولا به سایت های اجتماعی معروف هستند. زیرا همزمان چند نفر به صورت آنلاین می توانند در یک محیط با هم صحبت کنند.

در چت روم های فارسی مانند چت روم احساس چت شما به راحتی می توانید با افراد بسیاری ارتباط برقرار کنید و در مورد کار یا موضوع خاصی گفتگو کنید.همانطور که قبلا گفته شد قبلا امکانات این چت روم ها بسیار محدود بود ولی در حال حاظر با وجود این امکانات شما آسان تر می توانید ارتباط برقرار کنید.

 


می پسندم نمی پسندم