ماجرای سلفی باعث شد تا در انتخاب نمایندگان مجلس بیشتر دقت کنیم

ماجرای سلفی باعث شد تا در انتخاب نمایندگان مجلس بیشتر دقت کنیم

  • ماجرای سلفی باعث شد تا در انتخاب نمایندگان مجلس بیشتر دقت کنیم
    به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو امیرحسام ایزدی، دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان گفت: تزویر و فریب را باید با روشنگری خاموش کرد چراکه هر کجا روشنگری شود، فتنه‌گران دستشان رو خواهد شد.
    ایزدی افزود این روز‌ها شاهد وقایعی هستیم که سخت قلب مردم را رنجور کرده است، خودباختگی و دل‌سپردگی برخی مسؤولان به ایادی استکبار و سیاست برد-برد لیبرالیستی موجب شده که از نیرو و توان داخلی غفلت شود و به جای سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی و استفاده از پتانسیل‌های موجود داخلی چشم به الطاف به ظاهر دوستانه دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب دوخته شود.

    دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان بیان داشت تحریم‌های آمریکا عامل به وجود آورنده مشکلاتی است که با ایجاد فشارهای مضاعف و ظالمانه در حوزه اقتصاد در پی جداسازی مردم از نظام اسلامی و در نهایت نابودی آرمان‌ها و اهداف والای حرکت مقدس انقلاب اسلامی است؛ در جنگ‌های تاریخی جمل، صفین و نهروان، تفاوت دشمن و دوست برای افراد کم بصیرت چندان واضح نبود چراکه دشمن، خود مدعی تعهد به اصول حکومت اسلامی بوده و خود را صاحب حق حاکمیت اسلامی و مدافع آن می‌نامید؛ در این چند سال مذاکرات نیز بدیهیات امر برای برخی که قائل به آن نبودند، ملموس شد.

    وی خاطرنشان کرد ۲ نکته در این سال‌های مذاکره آشکار شد، نخست آنکه آمریکا همان شیطان بزرگ غیر قابل اعتماد است که صرفاً با سوءاستفاده و بدعهدی در پی سلطه بر کشورهاست و دوم آنکه نه همه تحریم‌ها برداشتنی هستند و نه اگر برداشته شوند مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود و به یک مدینه فاضله صد روزه می‌رسیم.

    عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان عنوان داشت: سلفی برخی نمایندگان باعث شد تا همه ما در انتخاب نمایندگان خود در مجلس دقت بیشتری کنیم تا شاهد رفتارهای زشت این چنین در تاریخ ایران اسلامی نباشیم.

    وی اضافه کرد روی خوش نشان دادن دشمن به عوامل نفوذ و خودباخته داخلی، صرفاً جهت از بین بردن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی و منفعل کردن انقلاب اسلامی و رقم زدن اسلام آمریکایی است؛ آقایان مگر ملت را نمی‌بینید؟ مگر نمی‌بینید هر کجا تهدیدمان کردند، ملت فهیم و انقلابیمان، با حضور به موقع ومؤثرشان چشم طمع دشمنان این انقلاب را کور کردند؟

    عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان اذعان داشت مقاومت در برابر سلطه طاغوت از اصول و ارزش‌های ثابت انقلاب اسلامی است که هیچ‌گاه نمی‌توان آن را با مذاکرات برد-برد و دیپلماسی لبخند در مقابل دشمنان کمرنگ و نابود کرد؛ مگر امام (ره) در وصف ملت ما نفرمودند: «این ملت از امت صدر اسلام هم بهتر است»؟ غیرت انقلابی همان چیزی است که مسؤولان باید به آن بازگشته و نسبت به آن اهتمامی ویژه ورزند.

    وی یادآور شد تیم دیپلماسی دولت و نمایندگان مجلس باید امروز به جای رفتارهای مضحک در صحن علنی مجلس و به سخره گرفتن جایگاه رفیع مدرس‌ها و دیالمه‌ها پاسخ دندان‌شکنی به بدعهدی‌های دولت خبیث آمریکا خواهند داد.

    مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آراد اسلامی نجف‌آباد متذکر شد سیاست‌مداران ما امروز باید موضع محکم‌تر و استوارتری در برابر توهین‌های مکرر دولت ترامپ اتخاذ کنند؛ سازش با دشمنی که وقیحانه ملت شرف ایران را به توحش و ترور متهم می‌کند و با تصویب قانونی، عملاً بی‌سابقه‌ترین تحریم‌های تاریخ جهان را علیه ملت ایران تحمیل می‌کند، قطعاً لایق دیپلماسی لبخند دولت‌مردان و سلفی حقارت‌آمیز نمایندگان نیست.

    وی در پایان ابراز داشت انقلابی عمل کردن یعنی غیرت‌مندانه در برابر هجمه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی دولت آمریکا ایستادن که امیدواریم مجلس شورای اسلامی پاسخ غیرت‌مندانه‌ای به افتضاحی که عده‌ای از نمایندگان بر این ملت تحمیل کرده‌اند، بدهد.


می پسندم نمی پسندم

۵ دستگاه کشورموظف به تهیه راهبرد جامع مقابله باتهدیدات آمریکا شدند

۵ دستگاه کشورموظف به تهیه راهبرد جامع مقابله باتهدیدات آمریکا شدند

  • ۵ دستگاه کشورموظف به تهیه راهبرد جامع مقابله باتهدیدات آمریکا شدند
    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز و پس از تصویب کلیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، وارد بررسی جزئیات این طرح شدند و چند ماده از آن را به تصویب رساندند.

    بر این اساس نمایندگان پس از تصویب مواد ۱ و ۲ این طرح که به بیان اهداف و تعاریف خاص این طرح پرداخته است، با تصویب ماده ۳ وزارتخانه‌های امور خارجه، دفاع، اطلاعات و سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران را موظف کردند ظرف مدت ۶ ماه از تصویب این قانون، نسبت به تهیه ارائه و راهبرد جامع مقابله با تهدیدات آمریکا اقدام کنند.

    این ماده که با ۱۷۷ رأی موافق، ۴ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۴ نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید، به شرح زیر است؛

    «وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی قدس سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران با رعایت سلسله مراتب نیروهای مسلح و هماهنگی شورای عالی امنیت ملی موظفند ظرف مدت ۶ ماه پس از تصویب این قانون، نسبت به تهیه و ارائه برنامه راهبرد جامع مقابله با تهدیدات آمریکا و فعالیت‌های ایذایی این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران، سیاست‌های سلطه‌جویانه، تروریستی و تفرقه‌افکنانه، مداخلات امنیتی و نظامی غیرقانونی در منطقه، حمایت‌های نظامی و اطلاعاتی آمریکا از تروریسم و افراط‌گرایی و سیاست‌های سلطه‌طلبانه دولت آمریکا در سطح منطقه‌ای و جهانی، اقدام و سالانه نسبت به پیشبرد این راهبرد‌ها به مجلس شورای اسلامی گزارش دهند.

    این راهبرد باید دربرگیرنده عناصر زیر نیز باشد:

    الف) خلاصه‌ای از اهداف، راهبردها، طرح‌ها و ابزارهای کوتاه و بلندمدت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و شناسایی کشورهایی که در تحقق این اهداف با آمریکا همکاری دارند.

    ب) ارزیابی ظرفیت و استعداد نیروهای نظامی و اطلاعاتی آمریکا و تحرکات آن‌ها در منطقه

    پ) گزارش فعالیت‌های ماجراجویانه، تروریستی و خصمانه آمریکا در منطقه شامل تأمین مالی، ارائه تسلیحات و آموزش به رژیم‌های دیکتاتور سرکوب‌گر منطقه همچون رژیم صهیونیستی

    ت) گزارش از میزان قربانیان، خسارات جانی، مالی و معنوی مردم منطقه از قبیل: فلسطین، لبنان، افغانستان، سوریه، عربستان سعودی، بحرین، عراق و یمن ناشی از حمایت نیروهای نظامی و اطلاعاتی آمریکا از نیرو‌ها و رژیم‌های سرکوب‌گر در اجرای قانون الزام دولت در احقاق حقوق قربانیان نقض حقوق کشور در کشورهای اشغال شده و تحت نفوذ آمریکا.

    ث) ارزیابی پشتیبانی و حمایت مالی و تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا از گروه‌های وحشت‌افکن خشونت‌گرا و تروریستی در خاورمیانه از قبیل: داعش، جبهه‌النصره و گروهک منافقین

    ج) ارزیابی از میزان قربانیان اقدامات تروریستی در منطقه که با حمایت نیروهای نظامی و اطلاعاتی آمریکا صورت گرفته است، در اجرای قانون الزام دولت به احقاق حقوق ایرانیان قربانی ترور

    چ) دولت و قوه قضائیه موظفند قانون الزام دولت به پیگیری حقوق قربانیان جنگ شیمیایی را به طور خاص در خصوص دولت و شرکت‌های آمریکایی مجهزکننده رژیم بعثی سابق عراق به سلاح شیمیایی اجرا کنند.

    تبصره: اقدام و گزارش نیروهای مسلح با رعایت سلسله مراتب فرماندهی کل قوا خواهد بود؛ بخشی از این گزارش می‌تواند محرمانه باشد».


می پسندم نمی پسندم

اکبری: امیدوارم با صعود، پاسخ محبت تماشاگران را بدهیم

اکبری: امیدوارم با صعود، پاسخ محبت تماشاگران را بدهیم

  • اکبری: امیدوارم با صعود، پاسخ محبت تماشاگران را بدهیم

    مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم با صعود به مسابقات قهرمانی جهان، پاسخ محبت تماشاگرانی که با حضور در سالن ما را حمایت می‌کنند بدهیم.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیمان اکبری درباره عملکرد تیم ملی مقابل چین اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم این مسابقه را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم. چین و کره جنوبی از قدرت‌های برتر آسیا هستند و پیروزی بر این دو تیم کار دشواری بود.

    وی افزود: در لیگ جهانی به دلیل آسیب دیدگی‌های بازیکنان، شرایط فوق العاده‌ای نداشتیم، اما در این مسابقات آمادگی تیم بهتر شده است. امیدوارم در این رقابت‌ها به شرایط بهتری برسیم و برای مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان آماده شویم.

    اکبری درباره رفتارهای عصبی رائول لوزانو در طول بازی با ایران گفت: لوزانو قبلا سرمربی تیم ملی ایران بوده و انگیزه زیادی داشت که بتواند ایران را شکست بدهد و تمام تلاش خود را به کار برد، اما عملکرد خوب بازیکنان این اجازه را به او نداد.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه تماشاگرانی که به سالن می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند تشکر می‌کنم. امیدوارم با عملکرد خوب خود در این مسابقات بتوانیم جواب محبت این تماشاگران را بدهیم. َ


می پسندم نمی پسندم

موتور پرسپولیس در پاهای این بازیکن نهفته است

موتور پرسپولیس در پاهای این بازیکن نهفته است - باز خبر

  • موتور پرسپولیس در پاهای این بازیکن نهفته است - باز خبر

    بازخبر / مرتضی فنونی زاده درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در بازی های ابتدایی لیگ برتر، گفت: فوق العاده ترین حالت ممکن را در سبک بازی پرسپولیس می بینیم. از این بهتر نمی شود. فصل رویایی هواداران با بازی تیمی که باید به آن گفت سوپر پرسپولیس ادامه دارد. به یاد ندارم پرسپولیس در چندین سال اخیر چنین بازی های روان و راحتی انجام داده باشد.

    پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلزنی مهدی طارمی تصریح کرد: معلوم بود مهدی می تواند بهترین شرایط را برای خودش فراهم کند. برانکو بهترین تصمیم را درباره او گرفت. آنقدر به طارمی بازی داد تا او بتواند عملکرد گذشته خود را بار دیگر در ترکیب پرسپولیس تکرار کند.

    فنونی زاده درباره خبرهایی مبنی بر پاس ندادن هافبک های این تیم به منشا تصریح کرد: بهترین هافبک حال حاضر پرسپولیس کسی جز محسن مسلمان نیست. او باید مهاجمان را صاحب موقعیت کند. موتور پرسپولیس در پاهای او نهفته شده است. هر وقت مسلمان حرکت کند، تیم هم رو به جلو می رود. من فکر می کنم اگر منشا بیشتر از اینها بازی کند می تواند به درد تیم بخورد. او مهاجم فوق العاده خطرناکی است. توانایی های منشا را در رقابت با غول های آسیا خواهید دید. ضمن اینکه فکر می کنم سرمربی تیم آنقدر نظم دارد که هر وقت لازم بداند گوش آنها را می پیجد و نیازی نیست تلاش مضاعفی در این زمینه کند.


می پسندم نمی پسندم

منصوریان: قائدی فوق العاده است/ افتخاری گفت مسائل هفته اول را پیگیری نکنیم تا به فوتبال ملی لطمه نخورد

منصوریان: قائدی فوق العاده است/ افتخاری گفت مسائل هفته اول را پیگیری نکنیم تا به فوتبال ملی لطمه نخورد - باز خبر

  • منصوریان: قائدی فوق العاده است/ افتخاری گفت مسائل هفته اول را پیگیری نکنیم تا به فوتبال ملی لطمه نخورد - باز خبر

    بازخبر / علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: از نتیجه بازی بسیار راضی هستیم و به این سه امتیاز بسیار نیاز داشتیم و تغییر جریان بازی داشتیم برای فصل جدید در برخی از دقایق بازی نیمه دوم راضی نبودیم و استرس برخی از دقایق بازی را بهم زد. می توانستیم در همان ۱۵ دقیقه اول به گل برسیم.

    وی افزود: این بازی دو حسن خوب داشت اول اینکه در خط دفاعی در نقطه صفر ماندیم و دوم سه امتیاز بازی را گرفتیم.

    سرمربی استقلال در مورد شرایط بازی گفت:‌ در ابتدای عرایضم هم گفتم در برخی دقایق نگران از دست دادن سه امتیاز بودیم و در برخی از دقایق نیمه دوم ریتم بازی ما به هم ریخت، اما اواخر بازی خیلی خوب بازی کردیم و در خط دفاع و هافبک مالک بازی بودیم با حضور جباری هم ریتم جدیدی پیدا کردیم و بازی مالکانه خوبی را به نمایش گذاشتیم نباید از شرایط بازی نگران باشیم همواره علاقه‌مندیم که فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم.  البته در برخی دقایق نیمه دوم خوب نبودیم اما در نیمه اول موقعیت‌های گل داشتیم. داریوش شجاعیان موقعیت گل داشت و کاملا مسلط بر بازی بودیم. شرایطی ایجاد کردیم که تراکتورسازی نتوانست آن روندی که در سال‌های گذشته داشت را تکرار کند.

    منصوریان با اشاره به صحبت‌هایش با گل‌محمدی گفت: همیشه در بدترین موقع من و گل‌محمدی با هم روبه‌رو می‌شویم پارسال هم بدموقعی به ذوب‌آهن خوردیم قبل از بازی هم به گل‌محمدی گفتم فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست بیاید بد موقعی به هم می‌‌خوریم. اکنون هم ما پیروز شدیم ۱۰ سال بعد هیچکس یادش نمی‌آید که استقلال مقابل استقلال خوزستان چند موقعیت گل داشت و پنالتی‌اش گرفته نشد، بلکه نتیجه را به یاد می‌آورند ما می‌خواهیم بازی مالکانه را توسعه بدهیم، در هفته‌ آینده هم دو سه بازیکن ما برمی‌گردند و جباری هم به فرم ایده‌آل بدنی‌اش می‌رسد و در دو هفته آینده او همان جباری ۴ سال گذشته خواهد شد.

    منصوریان درباره حضور قائدی در زمین به عنوان بازیکن تعویضی گفت: قائدی وقتی به زمین می‌رود از فوتبال لذت می‌برد. هفته پیش تعجب کردم وقتی دیدم چطور در اولین حضورش در آزادی بازی می‌کند. او خیلی راحت است و فوق‌العاده با استعداد و وقتی به زمین می‌آید خط حمله‌مان سرتیزتر و قوی‌تر می‌شود. جثه قائدی کوچک است اما در جنگ‌های تن به تن عقب‌نشینی نمی‌کند و هواداران مثل کادر فنی و بازیکنان او را دوست دارند و شاید هم این موضوع به خاطر جثه کوچکش باشد. در تمرین بخشی از نشاط تیم ما به خاطر قائدی است و هفته پیش هم این بازیکن چند حرکت بالای استاندارد فوتبال ما انجام داد و اگر امروز هم در یک صحنه یک مقدار صبر می‌کرد به گل دوم هم می‌رسیدیم اما یک لحظه مکث کرد که این اتفاق نیفتاد. باید به روند او کمک کنیم تا محبوبیتش نیز روی سکوها بیشتر شود. در ادامه نیز باید فرم او بهتر شود تا از ترکیب اصلی بتوانیم کار را با او آغاز کنیم.

    وی افزود: نمی‌توان قائدی را اسیر کار سنگین تاکتیکی کرد. یک سوم حمله هر تیمی فضای خلاقیت است و من هیچ وقت به قائدی نگفتم که دو به یک را رد شود. بازیکنانی که استعداد آنها بالاست را در فضای خلاقیت آزاد می‌گذاریم چون باید هنر به خرج بدهند و اگر بخواهیم آنهایی که دست به کار خلاقانه می‌زنند را در قالب تاکتیکی قرار دهیم از کیفیت آنها کاسته می‌شود. هرچند که در بقیه موارد قائدی هم مثل بقیه باید در قالب تاکتیکی تیمی باشد. باید از خط حمله فضای نشاط را اضافه کنیم و بازیکنانی مثل قائدی نشاط را بالا می‌برند.

    سرمربی استقلال درمورد داوری این دیدار و اینکه فضای هفته‌های اخیر روی کار داوران تاثیر نگذاشته ‌است، گفت: هفته گذشته داوران دو پنالتی را برای ما نگرفتند تا دو امتیاز را از دست بدهیم و من برای اولین بار مستقیم اعتراض کردم. درمورد مباحث دو هفته پیش حرف نمی‌زنم. شما بهتر از من قواعد فیفا و فوتبال ما را می‌دانید. نمی‌توانیم از فیفا پیروی کنیم اما برای خودمان تغییرات داشته باشیم. درباره سه محروممان من قانع نشدم. چون تیم ملی یک بازیکن از ما می خواست و ۴ بازیکن دعوت شدند و سه نفر را محروم کردند.

    وی گفت: شاید اگر پافشاری می‌کردیم تبعات سنگینی شامل حال فدراسیون می‌شد. اما افتخاری گفت دیگر پیگیری نمی‌کنیم تا به فوتبال ملی لطمه نخورد. ما هفته اول سه امتیاز را از دست دادیم چون سه بازیکن ما محروم شدند. من به سیستم چرخشی اعتقاد دارم اما شاکله تیم ما به هم خورد. نمی‌گویم اطلاعات مربیگری‌ام خوب است اما قوانین فیفا را کامل بلدم و اگر هم بلد نباشم با یک دکمه آنها را بدست می‌آورم. دو هفته بدی برای ما بود و امیدوارم امتیازاتی که از دست دادیم در سه هفته آخر لطمه به ما نزد و افسوس آنها را نخوریم.

    منصوریان تاکید کرد: نمی‌دانستم تیم حریف به داور امروز اعتراض دارد. اما می‌دانستیم دکتر حیدری شیک داوری می‌کند و اگر می‌باختیم هم می‌گفتیم خوب داوری کرد اما تا وقتی داور یک انسان است اشتباهات هم وجود دارد. شاید در آینده با پیشرفت فضای تکنولوژی و کامپیوتری شدن قضاوت فضای اشتباهات داوری کم شود. هرچند که این موضوع کمی سخت است، اما درنهایت باید به آن سمت برویم. دوست ندارم به هفته قبل برگردم ما اگر برده بودیم ۶ امتیازی بودیم و شاید به این امتیازات احتیاج پیدا کنیم.

    وی درمورد آهنگی که یک خواننده به او تقدیم کرده است گفت: یک مدتی از فضای مجازی دورم و از همه چیز راحتم. فضای مجازی ما تعریف خوبی ندارد و خودم را دور کردم. البته یکبار مازیار فلاحی پرسپولیسی از من تعریف کرد و اگر خواننده‌ای آهنگی برای من خوانده از او ممنونم. همه جای دنیا فضای مجازی برای اطلاعات و درد دل است و خدا را شکر که  اینستاگرام کامنت‌اف را ایجاد کرد تا بتوانیم تنفس بگیریم. اما وقتی ۴۰۰هزار نفر در این فضا فحش می‌دهند نمی‌توان توقع کار فرهنگی داشت.

    منصوریان بعد از اینکه متوجه شد آرا صلاحی این آهنگ را برای او خوانده است گفت: پارسال او به من گفت که گیتارم را دزدید‌اند و یک گیتار برای او خریدم. درنهایت امیدوارم کسانی که از  این دست آهنگ‌ها می‌خوانند لحن خواندشان بی‌احترامی نباشد.

    وی درمورد اینکه باز هم جباری به جای جباروف به میدان رفت، گفت: دنبال یک بستر هستیم تا همزمان جباری و جباروف را بازی دهیم. وقتی می‌توانیم از عقب زمین یک بازی مالکانه داشته باشیم می‌توانیم شرایطی را فراهم کنیم که هر دو همزمان بازی کنند. اما امشب نمی‌شد ریسک کرد و ما به این سه امتیاز نیاز داشتیم. باید مدیریت کنیم، اما سیستم من در آینده استفاده از جباری و جباروف به صورت همزمان است. چون هم نتیجه را می‌خواهیم و هم لذت بردن از بازی.

    سرمربی استقلال در پایان گفت: نمی‌توان گفت نورافکن زیر سایه چشمی است. در آینده نیز بازیکنانی مثل اسماعیلی و باقری به ترکیب اضافه می‌شوند و حتی ممکن است دفاع سه نفره را نیز تست کنیم.


می پسندم نمی پسندم

دیدار دانشجویان بسیجی کازرون با خانواده خبرنگار ارزشی

دیدار دانشجویان بسیجی کازرون با خانواده خبرنگار ارزشی

  • دیدار دانشجویان بسیجی کازرون با خانواده خبرنگار ارزشی

    تعدادی از اعضای شورای دفتر بسیج دانشجویی کازرون و دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در منزل خبرنگار بسیجی؛ مرحوم هادی شفیعی، یاد وی را گرامی داشتند.

    به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تعدادی از اعضای شورای دفتر بسیج دانشجویی کازرون و دانشجویان بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در منزل خبرنگار بسیجی؛ مرحوم هادی شفیعی، یاد وی را گرامی داشتند.

    هادی شفیعی از مجاهدان عرصه فرهنگ و رسانه شهرستان کازرون و استان فارس بود؛ جوانی برجسته، جهادگر و انقلابی که در طول حیات کوتاه مدت خود با مجاهدت های شبانه روزی، به دغدغه های خود و انقلاب اسلامی جامه عمل پوشاند و هرگز با هیچ مانعی دست از تلاش برنداشت. در جبهه خبرنگاری نیز بسیار دغدغه مند، مجاهدت داشت و در انتها مدیر مسئول سایت خبری و تحلیلی کازرون خبر شد.

    وی عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور و استان فارس، مسئول اسبق بسیج دانشگاه آزاد کازرون و دانشکده سما این شهرستان، مسئول بود.

    هادی شفیعی همچنین اولین دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار در کازرون و از فعالین جهادگر بسیجی بود که در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی نسبت به محرومیت زدایی در مناطق مختلف شهرستان کازرون خدمت می کرد.

    عضویت در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد و سمای کازرون و مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از دیگر سوابق مسئولیتی مرحوم شفیعی بود.

    این خبرنگار فقید آبان ماه سال گذشته پس از تحمل رنج بیماری در بخش icu بیمارستان نمازی شیراز دار فانی را وداع گفت.


می پسندم نمی پسندم

جابری انصاری از بحران شدید انسانی در یمن ابراز نگرانی کرد

جابری انصاری از بحران شدید انسانی در یمن ابراز نگرانی کرد

  • جابری انصاری از بحران شدید انسانی در یمن ابراز نگرانی کرد

    معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه کشورمان، از بحران شدید انسانی در یمن ابراز نگرانی کرد.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل ولد الشیخ احمد نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن که به تهران سفر کرده است، ظهر امروز شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ با حسین جابری انصاری، معاون عربی و افریقا وزارت امور خارجه، گفتگو و رایزنی کرد.

    در این دیدار که با ضیافت ناهار میزبان برگزار شد، نماینده دبیر کل سازمان ملل گزارشی از آخرین وضعیت انسانی در یمن و تلاش‌ها و رایزنی‌های اخیر خود برای تحرک مجدد در مسیر حل سیاسی بحران یمن ارائه و از جمهوری اسلامی ایران درخواست کرد از این تلاش‌ها حمایت کند.

    جابری انصاری نیز ضمن ابراز نگرانی از بحران شدید انسانی در یمن و اعلام حمایت از تلاش‌های سازمان ملل برای پایان دادن به جنگ و بحران یمن، چارچوب پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران برای حل سیاسی بحران یمن و اصولی را که باید در مسیر حل این بحران مورد توجه قرار گیرد، برشمرد.

    طرفین همچنین در این دیدار درباره ایده‌های جدید برای ایجاد گشایش در بن بست سیاسی موجود تبادل نظر کردند.


می پسندم نمی پسندم

قدرت خرید ایرانی‌ها از 10 سال قبل کمتر شده است

قدرت خرید ایرانی‌ها از 10 سال قبل کمتر شده است

  • قدرت خرید ایرانی‌ها از 10 سال قبل کمتر شده است

    رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به مشکلات تقاضا برای تولیدات داخلی در بازار گفت: کارشناسان میزان تقاضا و قدرت خرید مردم را حتی از ۱۰ سال گذشته نیز کمتر می‌دانند.

    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین شافعی در دیدار با شریعتمداری وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم در محل اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه سوابق وی مناسب بوده است اظهار کرد: در کشور ما یکی از معضلات بخش تولید کاهش تقاضای داخلی و نبود قدرت خرید مردم است که کارشناسان این میزان تقاضا را حتی از ۱۰ سال گذشته نیز کمتر می‌دانند.

    وی افزود: با حرکت‌های جدیدی که در تعامل با اقتصاد جهانی مطرح است باید کنار دفاع از افزایش داخلی صادرات را رونق دهیم.

    رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد که وضع مناسبی از لحاظ تجارت فرامرزی نداریم و برآورد شده است که تن‌ها ۲۴ صدم درصد از تجارت جهانی را در اختیار داریم این در حالی است که قابلیت‌های ما بسیار بیشتر است.

    شافعی با بیان اینکه "تولید ما وضعیت خوبی ندارد" خطاب به وزیر پیشنهادی صمت دولت دوازدهم (شریعتمداری) اظهار کرد: همان‌طور که خودتان نیز می‌دانید حال و روز تولید کشور مناسب نیست. رهبر معظم انقلاب بر بخش تولید تأکید دارند و در برنامه ششم توسعه نیز بالاترین سهم اشتغال در موضوع تولید دیده شده است.

    وی گفت: امیدواریم با توجه به برنامه‌هایی که شما اعلام کردید و تغییر رویه‌ای که ایجاد می‌کنید مشکل تولید و صنعت را به‌طور ریشه‌ای مورد توجه قرار دهید.

    رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: در تعیین اولویت‌های صنعتی مشکلات اساسی وجود دارد. در مکان‌یابی برای توسعه صنعتی مشکلات جدی وجود دارد که امیدواریم در دوره جدید به آن‌ها توجه شود.

    وی در پایان با یادآوری اهمیت اجرای خصوصی‌سازی در دولت دوازدهم گفت: شما به خصوصی‌سازی معتقد هستید و سوابقتان این امر را نشان می‌دهد، مسئله فساد نیز از اولویت‌هایی است که باید در دولت بعدی مورد توجه قرار گیرد.


می پسندم نمی پسندم

رفع خطای 1009 در اپل آیدی

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,